Twilight Struggle Liga - sæson 2

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Brugeravatar
BlueSwan
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Re: Twilight Struggle Liga - sæson 2

Indlægaf BlueSwan » søn maj 14, 2017 9:34 am

Så er den afgjort.

Sovjet vandt i final scoring med samlet 21 VP. USA styrede Asien benhårdt, men USSR havde overtaget i stort set resten af verden, med undtagelse af Centralamerika, hvor det stod lige. Kampen var spændende helt frem til omkring tur 9, hvor jeg fik udlignet i Centralamerika og fik overtaget i både Europa og Mellemøsten, samtidig med at jeg fastholdt føringen i Sydamerika og Afrika.
Sidst spillet:
Billede
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan

Brugeravatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf MesterLars » søn maj 14, 2017 11:05 pm

Bostrup - MesterLars er startet
Billede

Brugeravatar
Kanzler
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Geografisk sted: Smørum

Indlægaf Kanzler » man maj 22, 2017 11:12 am

Kanzler - Bostrup startede i sidste uge. Vi er i tur 3 og det går bestemt ikke godt for kapitalisterne... :cry:

Tilbage til "Spillevenner"