Leder du efter spillevenner?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Leder du efter spillevenner?

Post by Stony »

[EDIT] : Jeg opdaterer ikke længere kortet. Vi må se om vi kan finde på en bedre løsning.


Jeg vil forsøge et lille tiltag her. På Google Maps kan man lave sit eget lille kort, og plotte nogle små skilte på. Det har jeg gjort her:

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 7&z=8&om=1

Fidusen med kortet er hvis du gerne vil finde nogen at spille med, og du ikke har noget imod at de retter henvendelse til dig og spørger. Så kan du få dit eget skilt på kortet, så folk i et bestemt område kan se hvem der ellers er. Jeg vil kun skrive folks profilnavn her fra GermanGames forummet. Så det kræver at du er oprettet. Adresse, telefonnummer osv må folk selv sende til hinanden hvis de er med til et spil-arrangement.
Hvis du i øvrigt er på udkig til medspillere til et bestemt spil (eller type af spil) kan du også bare angive det, og jeg vil opdatere. Det kunne f.eks. være Advanced Squad Leader el.lign.

Du kommer på kortet ved at sende en PB til mig med f.eks. din adresse, eller andre informationer som gør at jeg kan sætte en nogenlunde præcis pil på kortet. Jeg skriver kun dit brugernavn, med mindre du selv skriver nogle data jeg godt må smide på også.

Jeg håber folk får glæde af det.

Update: Jeg er nu også begyndt at tilføje links direkte til folks BGG og Germangames profiler. Så skulle det være ret ligetil at kontakte folk direkte. Så folk må meget gerne skrive direkte links til begge disse sider, såfremt man ønsker at disse også skal på.
Last edited by Stony on Tue Oct 04, 2016 8:50 am, edited 11 times in total.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

...og folk fra Fyn og Jylland skal endelig ikke holde sig tilbage. Den eneste grund til at de første pile alle ligger i eller omkring hovedstaden, er fordi det er dem jeg kender til.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Juhuuu jeg er på kortet!

Godt initiativ...

Det er faktisk rart at se på sådan et kort, hvor der er interesserede i nærheden.... men klart det vil se meget sjovere ud, når flere balloner kommer på kortet...

Helle
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Jeg vil da også med på kortet, så... (har sendt en pb til stony :D )
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Det er da rart at vide at man har været forud for sin tid

Men godt initiv Stony, jeg behøver jo ikke at gentage at jeg synes det er en god ide.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

netsapiens wrote:Det er da rart at vide at man har været forud for sin tid

Men godt initiv Stony, jeg behøver jo ikke at gentage at jeg synes det er en god ide.
Ti hi

Så moderne du er! Vi andre følger efter senere :D
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg havde faktisk forlængst glemt alt om den tråd. Så kom jeg ad omveje ind i den nye funktionalitet på google maps, og så legede jeg lidt med det. Og hvorfor ikke tage det i brug?

Ved du om Frappr tilbyder noget man ikke kan få på Google maps eller omvendt?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg har nu også tilføjet direkte links til mine egen profilsider på mit eget indlæg på kortet, og tilsvarende for Helle og Frouvne.

Hvis folk også gerne vil have deres respektive links smidt ind, så smid lige en PB. (Gerne med links, så jeg ikke behøver lede)
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Stony wrote:Ved du om Frappr tilbyder noget man ikke kan få på Google maps eller omvendt?
Nøh.. jeg har ikke kigget google maps efter i sømmene.

Ved første øjekast ser det ud til at de enkelte besøgene på frappr kan tilføje sig selv, men det er jo ikke nødvendigvis en god ting.
Så hold endelig fat i google maps, det virker jo som det skal.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hmmm jeg kan se, at der begynder at komme flere spilllere på ... det kunne måske være en god idé for de Århusspillere, som er ved at organisere sig også, så andre udefra kunne kontakte dem, hvis de var interesserede i at være med ....

Og godt i øvrigt at det er lavet som opslag :wink:
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

hm... hvad er det der ikke virker i Firefox? det virker nemlig fint hos mig, med mindre der er en feature som mangler, som jeg ikke lige har fundet.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Det virker også næsten i firefox. Hvis jeg går "normalt" ind på google maps, kan jeg det hele. Men hvis jeg trykker på ovenstående link, så mangler alle pilene. Men de bliver vist fint i både Opera og Explorer. Jeg har sidste version af Firefox. Men det kan selvfølgelig også være et problem forårsaget af et plugin som jeg har installeret.
tordenlund
Posts: 7
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:30 pm

Post by tordenlund »

Stony wrote:Det virker også næsten i firefox. Hvis jeg går "normalt" ind på google maps, kan jeg det hele. Men hvis jeg trykker på ovenstående link, så mangler alle pilene. Men de bliver vist fint i både Opera og Explorer. Jeg har sidste version af Firefox. Men det kan selvfølgelig også være et problem forårsaget af et plugin som jeg har installeret.
Pilene mangler ikke på min firefox
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Hmmm. Måske er problemet bare at jeg er indehaver af det, og den derfor opfører sig anderledes.... Det må lige testes.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Bingo. Jeg loggede ud. (Den huskede mig via cookies, så jeg var altid automatisk logget på)

Efter jeg loggede ud, viser den siden normalt. Også i Firefox.
Post Reply