Ny kampagne "Napoleon in Europe" i Aalborg Januar

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Ny kampagne "Napoleon in Europe" i Aalborg Januar

Post by ozimek »

Hej GG,

Så er vi snart klar til at starte en ny kampagne, som forventes at løbe over 5-10 onsdage. Der er ca. to pladser i spillet, som vi meget gerne vil have besat.

Vi mødes hver onsdag aften kl 18 og spiller til ca. 22. Vi har lavet lidt forskellige house rules, som fixer et par problemer. Denne gang overvejer vi også at indføre differentierede Victory Conditions for de forskellige nationer..

Forhåndskendskab til spillet er ikke et krav, og reglerne er ikke specielt tunge. Det er altså ikke hardcore wargaming, men snarere på niveau med Axis & Allies. Gennemsnitsalderen i spillegruppen er nok lidt over 30, så vi er nogle gamle knarker ;)

/Jan
Espectro
Posts: 6
Joined: Sun Dec 23, 2007 8:27 pm

Post by Espectro »

Hejsa

Jeg er egentligt ret interesseret, men har sq ikke prøvet hverken axis eller allies eller "Napoleon in EU".

Hvad siger i til sådan en 25-årige 'knejt' som jeg, der ikke har den store historie som brætspiller, men er meget interesseret i at komme ind i det - da jeg synes det er ultra spændende :-)

Michael
"Man without religion, is like a fish without a bicycle."
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Post by ozimek »

Hej Michael,

Det lyder sgu' godt. Jeg har ikke helt overblik over, hvornår vi starter. Jeg kunne forestille mig, at den første onsdag i januar bliver noget random brætspil kombineret med opstartsmøde mht. Napoleon kampagnen. Det ville være perfekt, hvis du kunne komme og hilse på folk og blive introduceret til lidt regler osv..

Vi må lige ringes eller messenger'es ved for at koordinere div. detaljer..

Mit nummer er : 51925088


Min msn står vist nederst i dette indlæg. (den dur' ik til email)

Mvh. Jan
Post Reply