Lemvig-gruppe

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
AtomKano
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Sun Jul 19, 2009 12:25 pm
Favoritspil: Tigris & Euphrates, Twilight Struggle, Power Grid, Steam, Go, Pandemic
Location: Virum

Lemvig-gruppe

Post by AtomKano »

Hej derude

Jeg er flyttet til Lemvig, og er begyndt at længes voldsomt efter at spille spil igen. Jeg havde en meget velfungerende spilgruppe i København i en lang årrække, og fantaserer om at få etableret en ny kreds af spillere herude. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at der sidder og gemmer sig nogle rundt omkring.

Blandt favoritterne er: Tigris & Euphrates, Funkenschlag, Steam, Diplomacy, Hammer of the Scots og Twilight Struggle - og jeg vil også gerne prøve nyt.

Mvh. Mads (30 år)

BGG-profil: http://www.boardgamegeek.com/user/AtomKano
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Lemvig-gruppe

Post by Oseali »

AtomKano wrote:Hej derude

Jeg er flyttet til Lemvig, og er begyndt at længes voldsomt efter at spille spil igen. Jeg havde en meget velfungerende spilgruppe i København i en lang årrække, og fantaserer om at få etableret en ny kreds af spillere herude. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at der sidder og gemmer sig nogle rundt omkring.

Blandt favoritterne er: Tigris & Euphrates, Funkenschlag, Steam, Diplomacy, Hammer of the Scots og Twilight Struggle - og jeg vil også gerne prøve nyt.

Mvh. Mads (30 år)

BGG-profil: http://www.boardgamegeek.com/user/AtomKano
Er oprindelig fra Lemvig, og har boet der indtil jeg blev 22 (7 år siden), og vil sige at der nok ikke er det store grundlag for en spillegruppe derude :( tvivler på at der er ret mange medlemmer herinde som bor i Lemvig pt.

Ved heller ikke lige hvordan du kunne komme i kontakt med en potentiel spillegruppe (måske kigge på BGG under de danske flag om der er en som har skrevet sig som bosiddende i Lemvig), det er jo en spøjs by at bo i :)

Alternativt vil det nok være bedre at kigge lidt mod Holstebro, da det er en noget større by, og med større chance for at finde nogen at spille med (hvis du kan acceptere 30 mins kørsel hver vej).

Ellers skal jeg smide dig en PM næste gang jeg kommer hjem til de gamle, så kan vi tage et spil et eller andet, HoTS og TS er begge spil jeg har spillet før og kender reglerne til, så det skal ikke være den store hindring.
Image
AtomKano
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Sun Jul 19, 2009 12:25 pm
Favoritspil: Tigris & Euphrates, Twilight Struggle, Power Grid, Steam, Go, Pandemic
Location: Virum

Re: Lemvig-gruppe

Post by AtomKano »

Hej Oseali

Tak for gode tips! Ja det er nok lidt et long-shot, men det måtte jo prøves. Holstebro er sikkert mere sandsynlig ja. Jeg prøver at missionere noget 'bræt' herude, og se om jeg kan få omvendt nok til en gruppe. Sig endelig til hvis du kommer til området - det kunne være suverænt med et slag HotS eller TS...
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Lemvig-gruppe

Post by Larsine »

Hej Mads

Inden dette her internet-hejs blev opfundet havde jeg flere gange god succes med at opsætte plakater/noter på biblioteker og medborgerhuse. Måske virker det stadig!

Held og lykke med at finde nogle lidelsesfæller.

Lars
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Lemvig-gruppe

Post by Sir William »

Kommer selv fra en lille bitte by og der ved jeg - da jeg var yngre - at der var nogle der havde succes med opslag på biblioteket.

Jeg arbejdede selv som bogopsætter den gang, så jeg kunne jo følge udviklingen på tæt hånd.

Samtidig blev der indgået en aftale med biblioteket om at introducere brætspil en lørdag om måneden i åbningstiden, så kunne alle der havde lyst komme forbi, høre lidt om brætspil og måske også prøve dem.

Det gav et ekstra rykind på bibliotektet, initiativtageren fik plads og også kontakt til en masse spillere. Det var dog primært A&AD (trods alt i 80erne), men hvorfor skulle brætspil ikke også være en mulighed.

Hmmm, måske jeg skulle prøve at gøre noget tilsvarende i Skævinge 8)
AtomKano
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Sun Jul 19, 2009 12:25 pm
Favoritspil: Tigris & Euphrates, Twilight Struggle, Power Grid, Steam, Go, Pandemic
Location: Virum

Re: Lemvig-gruppe

Post by AtomKano »

Ja, det er garanteret nogle gode kanaler at komme i kontakt med folk på. Det kunne være sjovt at lave sådan et biblioteksarrangement. Det fede et sted som her er jo, at alle idéer til enhver aktivitet af enhver art bliver modtaget med kyshånd.
User avatar
Sifosi
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Tue Jan 04, 2011 2:46 pm
Location: Holstebro

Re: Lemvig-gruppe

Post by Sifosi »

Svar et år efter er vel bedre end slet intet svar!

Hvordan gik din søgning? Jeg sidder selv i Holstebro og ville gerne finde mig nogen folk at spille brætspil med her i nærheden..

Jeg har dog ikke den vilde erfarring med med brætspil, men jeg har da spillet lidt Settlers of Catan og Diplomacy og er iøvrigt ganske villig til at lære noget nyt..

MVH

Dennis (28 år, hvis det skulle betyde noget ;-) )
AtomKano
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Sun Jul 19, 2009 12:25 pm
Favoritspil: Tigris & Euphrates, Twilight Struggle, Power Grid, Steam, Go, Pandemic
Location: Virum

Re: Lemvig-gruppe

Post by AtomKano »

Det gik fremragende! Find gruppen "Ualmindeligt glad for pap" på facebook. Dér arrangerer vores gruppe, der efterhånden har en pæn størrelse, gerne et spil eller to om måneden. Skulle andre folk i området læse dette, er de meget velkomne til at hoppe ind i gruppen. Send mig mig en pm her hvis det giver besvær at finde gruppen...
User avatar
Sifosi
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Tue Jan 04, 2011 2:46 pm
Location: Holstebro

Re: Lemvig-gruppe

Post by Sifosi »

Det lyder fremragende, jeg har fundet gruppen og søgt om optagelse..
AtomKano
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Sun Jul 19, 2009 12:25 pm
Favoritspil: Tigris & Euphrates, Twilight Struggle, Power Grid, Steam, Go, Pandemic
Location: Virum

Re: Lemvig-gruppe

Post by AtomKano »

... Jeg holder lige tråden her i live og siger, at hvis der er flere potentielle spillere i Lemvig, Holstebro, Struer og omegn der kunne tænke sig at spille, så må de endelig henvende sig til den nævnte gruppe...
User avatar
Sifosi
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Tue Jan 04, 2011 2:46 pm
Location: Holstebro

Re: Lemvig-gruppe

Post by Sifosi »

Jeg giver lige den her et spark, vi kunne godt bruge lidt frisk blod i enten Lemvig eller Holstebro.
Boutrup
Posts: 2
Joined: Mon Feb 09, 2015 12:34 pm

Re: Lemvig-gruppe

Post by Boutrup »

Sifosi wrote:Jeg giver lige den her et spark, vi kunne godt bruge lidt frisk blod i enten Lemvig eller Holstebro.
:?

Jeg er lige flyttet til Holstebro her 1. November.
Kunne godt bruge nogen at spille med, men ved ikke om der er nogle fungerende grupper?
User avatar
Sifosi
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Tue Jan 04, 2011 2:46 pm
Location: Holstebro

Re: Lemvig-gruppe

Post by Sifosi »

Jeg går ud fra, at du er den Boutrup der lige er kommet ind i gruppen? :-)

/Dennis
User avatar
mickkn
Posts: 8
Joined: Fri Jan 09, 2015 11:08 am

Re: Lemvig-gruppe

Post by mickkn »

Der er Projekt Nexus i Herning hvis I vil køre lidt længere ;)
Image
Boutrup
Posts: 2
Joined: Mon Feb 09, 2015 12:34 pm

Re: Lemvig-gruppe

Post by Boutrup »

Jeg fandt facebook gruppen ja :-)

Det lyder spændende med projekt Nexus. Og Herning er bestemt rimelig afstand fra Holstebro.
Det må jeg lige undersøge nærmere.
Post Reply