A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
lichtenberg
Posts: 1
Joined: Tue Oct 25, 2011 11:56 pm

A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by lichtenberg »

Hej med jer derude,

Har prøvet lidt kræfter med dette fantastiske og meget taktiske kortspil og håber der findes nogle mennesker i området i eller omkring København der kunne være friske på at spille?

Det kan som så være privat eller i Faraos Cigar butikken?

Mvh,

Jakob.
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by krasch »

Jamen, helt sikkert. Jeg har 2 x grundspil, og har spillet det et par gange.
Jeg tror dog ikke jeg får tid før det nye år - men jeg er bestemt interesseret
Last edited by krasch on Thu Dec 01, 2011 11:33 pm, edited 1 time in total.
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by netsapiens »

Vi er to stk der har spillet det et par gange, og vi vil da meget gerne have en fast gruppe at spille med.
Vi spiller normalt i 3660 stenløse, men kan med mellemrum godt forvikle os ind til københavn.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Jensen
Posts: 3
Joined: Tue Apr 09, 2013 6:40 pm

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by Jensen »

Hej kan se det er nogle ældre posts i har skrevet herinde men hvis i stadig søger flere at spille game of thrones lcg med i Storkøbenhavn og omegn så er jeg også frisk på nogle spil. Normalt spiller jeg sammen med en 6-8 spillere der med jævne mellemrum mødes og spiller sammen hos hinanden rundt omkring i Storkøbenhavn. Men det ikke så tit som jeg godt ku tænke mig så hvis der er nogle der vil mødes og spille så ville det være super. Har selv bil til at komme rundt og kan også ligge lejlighed til fra 15 maj 2013.
Håber at høre fra jer.

Hilsen

Jensen
Attachments
Hey 2.jpg
Hey 2.jpg (38.44 KiB) Viewed 8834 times
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by krasch »

Jensen wrote:Hej kan se det er nogle ældre posts i har skrevet herinde men hvis i stadig søger flere at spille game of thrones lcg med i Storkøbenhavn og omegn så er jeg også frisk på nogle spil. Normalt spiller jeg sammen med en 6-8 spillere der med jævne mellemrum mødes og spiller sammen hos hinanden rundt omkring i Storkøbenhavn. Men det ikke så tit som jeg godt ku tænke mig så hvis der er nogle der vil mødes og spille så ville det være super. Har selv bil til at komme rundt og kan også ligge lejlighed til fra 15 maj 2013.
Håber at høre fra jer.

Hilsen

Jensen
Jep, jeg vil gerne :)
Lichtenberg som i sin tid startede den her tråd, har kun postet den ene besked - og jeg har ikke set noget til ham siden.
Netsapiens har jeg heller ikke fået lavet nogle aftale med.
Derfor er det kun blevet til en håndfuld kampe mod en kammerat (med core decks), og et par kampe online (via programmet octgn), - så det er ikke meget jeg har spillet.
Det lyder som du har spillet det en del mere end jeg har, så det er nok begrænset hvor meget modstand jeg kan give. Men hvis du ikke har noget imod at spille mod en nybegynder - så er jeg bestemt frisk.
Vi kan godt være i min lejlighed (på tagensvej, Kbh N) - men ellers kan vi også mødes i Fanatic butikken (Classensgade 25, 2100 København Ø), eller i Faraos?
Image
User avatar
biggsy
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 17
Joined: Sun Jan 20, 2013 12:41 pm

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by biggsy »

Nå Jensen, så du lusker også rundt herinde hva?

Anyways, jeg spiller Game of Thrones med Jensen og de andre lømler, og vi er selv næsten lige startet. Jeg var selv hooked lige fra første spil (faktisk allerede fra jeg så how-to-play videoen fra FFG), og der gik ikke længe inden jeg fik lokket resten af flokken i fælden. Det har allerede grebet om sig med expansions og ekstra core set for mit vedkommende, for slet ikke at tale om Jensens allerede bugnende samling, mens andre har et økonomisk mere fornuftigt forhold til spillet - endnu. Nu spiller vi ret ofte, både 1v1 og multiplayer (hvilket i min mening klart er det sjoveste). Du er velkommen til at joine os en dag krasch!

Mvh
Troels
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by krasch »

biggsy wrote:Nå Jensen, så du lusker også rundt herinde hva?

Anyways, jeg spiller Game of Thrones med Jensen og de andre lømler, og vi er selv næsten lige startet. Jeg var selv hooked lige fra første spil (faktisk allerede fra jeg så how-to-play videoen fra FFG), og der gik ikke længe inden jeg fik lokket resten af flokken i fælden. Det har allerede grebet om sig med expansions og ekstra core set for mit vedkommende, for slet ikke at tale om Jensens allerede bugnende samling, mens andre har et økonomisk mere fornuftigt forhold til spillet - endnu. Nu spiller vi ret ofte, både 1v1 og multiplayer (hvilket i min mening klart er det sjoveste). Du er velkommen til at joine os en dag krasch!

Mvh
Troels
Fantastisk!
Jeg har været på jagt efter Agot LCG spillere i temmelig lang tid, og havde sådan set opgivet håbet om at det skulle lade sig gøre.
Men der er åbenbart alligevel håb forude, så jeg må hellere prøve at få samlet mig nogle decks.
Jeg har på nuværende tidspunkt 2 x core + 2 forskellige deluxe expansions. Jeg har rimelig styr på reglerne, men mangler bestemt erfaring. Så ja, jeg spiller nok ret langsomt, - og er nødt til at læse stort set hvert kort der bliver spillet.. Men for dulen hvor vil jeg gerne spille det her spil noget mere :)
Og så skal vi da bare have lokket flere spillere til - så vi kan få en Regionals turnering op og køre næste år? ;)
Image
Jensen
Posts: 3
Joined: Tue Apr 09, 2013 6:40 pm

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by Jensen »

Hey krasch (eller hvad navnet er :-)) super du er frisk på et spil. Som du kan læse så kender jeg også Troels (biggsy) som har skrevet herinde og vi spiller med jævne mellemrum sammen. Men vi søger også flere at spille med. Så syntes da vi skulle prøve at stable en spil dag på banen. F.eks. næste weekend måske. Jeg kan både lørdag og søndag. Hører lige om de andre jeg spiller med også vil være med. Vi har en gruppe på facebook vi plejer at poste på for at høre hvem der kan. Men let me know om lørdag eller søndag er muligt for dig. Og Troels hvis du læser det her så tjek også lige kalenderen :-)
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by krasch »

Jensen wrote:Hey krasch (eller hvad navnet er :-)) super du er frisk på et spil. Som du kan læse så kender jeg også Troels (biggsy) som har skrevet herinde og vi spiller med jævne mellemrum sammen. Men vi søger også flere at spille med. Så syntes da vi skulle prøve at stable en spil dag på banen. F.eks. næste weekend måske. Jeg kan både lørdag og søndag. Hører lige om de andre jeg spiller med også vil være med. Vi har en gruppe på facebook vi plejer at poste på for at høre hvem der kan. Men let me know om lørdag eller søndag er muligt for dig. Og Troels hvis du læser det her så tjek også lige kalenderen :-)
Jeg har ingen planer Lørdag/Søndag, så jeg er klar :)
Angående navnet - så hedder jeg Kenneth i den virkelige verden :)
Image
Jensen
Posts: 3
Joined: Tue Apr 09, 2013 6:40 pm

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by Jensen »

Hej Kenneth Jensen her. Super du kan lørdag/søndag. Vi er kommet frem til at spille på lørdag hos en der hedder Brian som bor på Ane Katrines Vej 36, på Frederiksberg. Vi starter med at spille fra kl 1300. Indtil videre bliver vi 5 inkl. dig mig og Troels. Men som sagt vi mødes på ovenstående adresse på lørdag kl 1300. Kan ikke huske hvad der står på dørtelefonen men du kan bare gi mig et kald på min mobil når du er nået frem eller hvis du har spørgsmål så finder vi ud af det.
Mit nummer er 29762962.

Hilsen Jensen :-)
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by krasch »

Jensen wrote:Hej Kenneth Jensen her. Super du kan lørdag/søndag. Vi er kommet frem til at spille på lørdag hos en der hedder Brian som bor på Ane Katrines Vej 36, på Frederiksberg. Vi starter med at spille fra kl 1300. Indtil videre bliver vi 5 inkl. dig mig og Troels. Men som sagt vi mødes på ovenstående adresse på lørdag kl 1300. Kan ikke huske hvad der står på dørtelefonen men du kan bare gi mig et kald på min mobil når du er nået frem eller hvis du har spørgsmål så finder vi ud af det.
Mit nummer er 29762962.

Hilsen Jensen :-)
Super, det ser jeg frem til.
Image
User avatar
biggsy
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 17
Joined: Sun Jan 20, 2013 12:41 pm

Re: A Game of Throne LCG - spillere søges i KBH.

Post by biggsy »

Hvis der skulle være andre derude der er interesserede i at spille a Game of Thrones LCG, så har vi en spillegruppe der mødes jævnligt i og omkring København.
Vi spiller både 1 mod 1 (joust), men også 3 eller 4-mands spil (melee). Hvis det har interesse så har vi en facebook-gruppe her: https://www.facebook.com/groups/490916687629884/
Post Reply