Magic The Gathering Cube Draft

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Magic The Gathering Cube Draft

Post by netsapiens »

Tilbage i 2009 prøvede jeg at sætte noget draft i Magic op.
Jeg kan for min død ikke huske hvorfor det ikke blev til noget men jeg vil gerne prøve igen.

Hvad er det?
I min iver for at spille noget mere Magic har jeg faktisk fået lavet mig en såkaldt Cube, som man kan drafte fra, op til 8 spillere. Den vil jeg selvfølgelig gerne teste.
Jeg har bygget denne Cube specifikt, som er en såkaldt power cube, som indeholder nogen af de vildeste Magic kort gennem tiden.

Hvem kan deltage?
Enhver som kan reglerne i Magic, og som kan finde transport til postnr 3660.

Hvornår er det?
Det finder vi ud af ved fælles hjælp, når jeg har fået opsamlet hvem der er interesseret i at prøve. Men realistisk set skal vi nok til 2013 :)

Meld ind her hvis du er interesseret i en invitation. Der er som sagt 8 pladser, og jeg har allerede udbudt et par pladser til et par venner.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: Magic The Gathering Cube Draft

Post by ozimek »

Cube draft er et godt koncept. Man får oplevelsen af draft uden at skulle købe en masse boosters.

Det er dog lidt tricky at sammensætte boosters manuelt, da der er tænkt ret grundigt over det fra WotC's side. Hvis vi snakker de gamle (fede) kort kan moderne designprincipper selvf. være lidt lige meget.. :)

Der er desværre lidt for langt fra 9000 til 3660 (ca. 5340). Ville ellers gerne.
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Magic The Gathering Cube Draft

Post by krasch »

Jeg ville være interesseret i at deltage.
Image
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Magic The Gathering Cube Draft

Post by glorn »

melder mig under fanen :-)

er du i super service-mode og sørger også for der er den mana man skulle bruge?
David.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Magic The Gathering Cube Draft

Post by netsapiens »

glorn wrote:melder mig under fanen :-)

er du i super service-mode og sørger også for der er den mana man skulle bruge?
Der er p.t 40 af hver basic land også. Det burde være nok, ellers må vi proxy :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply