Android:Netrunner-spillere i København?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Rune Petersen »

Beklager det forsinkede svar. Jeg har prøvet at invitere via Doodle, men desværre mangler jeg stadig et par tilbagemeldinger.

Måske skal vi bare sætte en dato i stedet og samles i Faraos?

Lørdag d. 16/3 ser dog lovende ud indtil videre med 3 personer: krasch, undertegnede samt en af mine kolleger. Måske kan vi få yderligere en spiller på banen?
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by krasch »

Rune Petersen wrote:Beklager det forsinkede svar. Jeg har prøvet at invitere via Doodle, men desværre mangler jeg stadig et par tilbagemeldinger.

Måske skal vi bare sætte en dato i stedet og samles i Faraos?

Lørdag d. 16/3 ser dog lovende ud indtil videre med 3 personer: krasch, undertegnede samt en af mine kolleger. Måske kan vi få yderligere en spiller på banen?
Jeps, jeg er klar d. 16/3 !
Men, ifølge faraos aktivitets-kalender, så har de Magic:tg + Yu-Gi-Oh turnering om lørdagen, så jeg tror ikke vi får lov til at stjæle noget af deres bord-plads (?)
Fanatic har på nuværende tidspunkt ikke noget arrangement d. 16/3.
Image
Simon Skov
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Wed Feb 08, 2012 5:22 pm
Location: København

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Simon Skov »

Den 16. ser også OK ud for mig. Mht. hvorhenne, så ville vi også kunne være i Københavns Brætspils Klub på Jagtvej.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Rune Petersen »

Jeg har aldrig været bruger af KBK før, men én gang skal jo være den første. :) Fint med mig.
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by krasch »

Jeg bor ikke langt fra KBK, så det er ok med mig. Jeg var ellers ret hooked på ideen om at mødes i en butik og spille, for så måske at få nogle tilfældige nysgerrige til at blive interesseret.
Danmark mangler bestemt flere Netrunner spillere :)
Men i KBK er vi i fred, og det er måske meget godt hvis vi har nogle nybegyndere med. Jeg kender stedet (var selv fast medlem for en del år tilbage), men jeg går så ud fra at du (Simon) har en nøgle?
Til de øvrige som vil deltage, så er adressen Jagtvej 59B, 2200 København N. Der er en dørtelefon - hvor der vist nok står Brædtspilsklub, på knappen :)

Jeg tror aftalen er, at det foregår med de almindelige core decks - da vi har spillere af forskelligt niveau. Folk der ikke selv har kortene er også velkommen. Folk må gerne låne mine kort, og jeg underviser også gerne.
Image
Simon Skov
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Wed Feb 08, 2012 5:22 pm
Location: København

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Simon Skov »

Ja, jeg har nøgle til at komme ind.
Jeg synes også det lød fint med at mødes i en butik, det var kun fordi der åbenbart var optaget i Faraos at jeg syntes jeg ville tilbyde et alternativ. Det kan jo ske, at der kommer en gang til :)
Hvis man har lyst, og har spillet før, synes jeg da godt at man kan tænke over et constructed deck man godt kunne tænke sig at prøve - så kan man evt. bygge det på stedet hvis man spiller mod én der har gjort det samme.

Hvornår på dagen synes folk at vi skal mødes, og hvor mange er vi der har tænkt sig at komme?
Som sagt kan der godt være nogen der møder op uden at eje spillet, da ét eksemplar indeholder kortene til at to personer kan spille. Jeg lærer også gerne fra mig :)
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by krasch »

Simon Skov wrote:Ja, jeg har nøgle til at komme ind.
Jeg synes også det lød fint med at mødes i en butik, det var kun fordi der åbenbart var optaget i Faraos at jeg syntes jeg ville tilbyde et alternativ. Det kan jo ske, at der kommer en gang til :)
Hvis man har lyst, og har spillet før, synes jeg da godt at man kan tænke over et constructed deck man godt kunne tænke sig at prøve - så kan man evt. bygge det på stedet hvis man spiller mod én der har gjort det samme.

Hvornår på dagen synes folk at vi skal mødes, og hvor mange er vi der har tænkt sig at komme?
Som sagt kan der godt være nogen der møder op uden at eje spillet, da ét eksemplar indeholder kortene til at to personer kan spille. Jeg lærer også gerne fra mig :)
Jeg har andre planer om aftenen, så jeg skal smutte ved 15-16 tiden. Derfor ser jeg helst at vi kommer igang om formiddagen.
Og jeg kan sagtens sørge for at have et par constructed deck i tankerne, som jeg lige kan bikse sammen hvis det skulle blive aktuelt :)
Image
Simon Skov
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Wed Feb 08, 2012 5:22 pm
Location: København

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Simon Skov »

Der er beklageligvis sket det uheldige for mig, at der er dukket noget op den 16. som ikke kan rykkes, så med mindre arrangementet kan skydes til om søndagen, så må jeg desværre springe fra. Æv. Jeg havde ellers glædet mig.
jaikyro
Posts: 7
Joined: Sat Mar 09, 2013 12:46 pm

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by jaikyro »

Hey drenge

Jeg mangler også nogen at spille Netrunner med. Er jeres arrangement d. 16. stadig aktuelt og er det okay at crashe det?
Simon Skov
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Wed Feb 08, 2012 5:22 pm
Location: København

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Simon Skov »

Well, jeg håber selvfølgelig på at folks kalendere holder til at det kan flyttes til søndag d. 17, hvor vi så ville kunne være i KBK, men hvis ikke kan I andre jo bare tage i Fanatic, der har åbent 10-14 om lørdagen, sådan som det tidligere var foreslået.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Rune Petersen »

Jeg er ok med d. 17. Kan ikke garantere for min kollega, som ville deltage d. 16.
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by krasch »

Simon Skov wrote:Well, jeg håber selvfølgelig på at folks kalendere holder til at det kan flyttes til søndag d. 17, hvor vi så ville kunne være i KBK, men hvis ikke kan I andre jo bare tage i Fanatic, der har åbent 10-14 om lørdagen, sådan som det tidligere var foreslået.
Jeg er klar d. 17
jaikyro wrote:Hey drenge
Jeg mangler også nogen at spille Netrunner med. Er jeres arrangement d. 16. stadig aktuelt og er det okay at crashe det?
Det bliver tilsyneladende rykket til d. 17 - men hvis du kan dér, så er du velkommen.
Image
jaikyro
Posts: 7
Joined: Sat Mar 09, 2013 12:46 pm

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by jaikyro »

Super.
Hvad tid regner I med at være hos KBK?
Simon Skov
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Wed Feb 08, 2012 5:22 pm
Location: København

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Simon Skov »

Sweet! Så mødes vi nede i KBK, Jagtvej 59B, på søndag. Knappen på dørtelefonen hedder "Brætspilsklubben", og udover at den er lidt svær at læse, så er den også nederst til højre. Jeg foreslår kl. 12. Synes folk at det er passende?
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by krasch »

Simon Skov wrote:Sweet! Så mødes vi nede i KBK, Jagtvej 59B, på søndag. Knappen på dørtelefonen hedder "Brætspilsklubben", og udover at den er lidt svær at læse, så er den også nederst til højre. Jeg foreslår kl. 12. Synes folk at det er passende?
Jeg er der kl. 12 :)
Image
Post Reply