Android:Netrunner-spillere i København?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
jaikyro
Posts: 7
Joined: Sat Mar 09, 2013 12:46 pm

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by jaikyro »

Jeg kommer også kl 12.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Rune Petersen »

ditto
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Goblen »

Kommer I til at holde et nyt arrangement hvor jeg måske kunne deltage?

/Brian
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Rune Petersen »

Forhåbentligt. Min interesse er bestemt ikke formindsket. :)
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by krasch »

Goblen wrote:Kommer I til at holde et nyt arrangement hvor jeg måske kunne deltage?

/Brian
Jeg så meget gerne at det blev til mange flere arrangementer!
Godt at se at Netrunner spillerne så småt er ved at dukke frem fra deres skjul :)
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Rune Petersen »

Jeg genopliver denne tråd for at slå endnu et slag for Android: Netrunner. Den første runde af udvidelsespakker er ved at være udgivet og nu skal der altså spilles! :)

Selv har jeg fornøjet mig enormt meget med grundspillet og har ikke bevæget mig ud i udvidelsespakkerne (som jeg dog har indkøbt). Derfor efterlyser jeg igen friske modstandere som vil dykke ned i strategierne. Jeg spiller gerne på alle niveauer og vil gerne være behjælpelig med at introducere spillet hvis du er nysgerrig og ikke har prøvet det før.

For mit eget vedkommende er jeg ikke så begejstret for OCTGN og foretrækker at spille ansigt til ansigt, hvilket for mig er meget sjovere. Jeg er gerne vært for et spil eller ti og har rigeligt med tid de næste par uger.

Så kom glad med forslag hvis du har lyst til at uddele bøllebank med dit superdeck eller bare vil have en smagsprøve.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by BlueSwan »

Har bestilt Android: Netrunner og får det snart ind ad døren. Til den tid kunne jeg temmelig sikkert være interesseret i at deltage i arrangementer.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Rune Petersen »

Yay, jo flere jo bedre!
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by krasch »

Jeg er også stadigvæk klar.
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Rune Petersen »

Hvis nogen skulle være friske på søndag tager jeg gerne forbi Consim med mit eksemplar af Netrunner. Giv evt. et pip her eller på PB.
Zalco
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Sun Jul 10, 2011 8:41 pm
Favoritspil: Cosmic Encounter
7 Wonders
Cyclades
Wiz-War
Roll for the Galaxy
Viticulture
Location: København NV

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Zalco »

Stunke wrote:Fanatic Kbh tager i oevrigt kun een (1) kopi af hver udgivelse til netrunner hjem ad gangen. Saa hvis du gik forgaeves er det fordi jeg koebte den ENE kopi de har paa hylden.
Hvis I gerne vil fortsaette med at handle med Fanatic synes jeg I skulle goere dem opmaerksom paa at oplandet af Netrunnerspillere nord for Faraos Cigarer er stoerre end een person.

Jeg tror de skyder sig selv i foden med den forretningspraksis...
Det virker som om Fanatic primært har focus på Figurspil, udstyr til live role-play og Magic - så har de andre kortspil og nogle brætspil ved siden af ... men her skal man vist ikke rigtigt forvente noget af udvalget.
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Stunke »

Jeg har talt med dem der staar bag kassen derinde og de er meget interesserede i at hoere hvad kunderne synes om butikken.
Man kunne jo fortaelle dem at man var en gruppe spillere paa Oesterbro/Noerrebro og nordfor, der spiller netrunner, som er interesserede i at handle med butikken.

Biksen paa oesterbro er jo nystartet saa de proever jo nok lige at foele publikummet an. Hvis nu bare publikummet hjalp dem med at goere opmaerksom paa at de findes kunne det vaere at butikken blev meget nemmere at handle med.

Om ikke er der rigelig bordplads til at 8 mand kan spille kort derinde, saa det kunne da vaere oplagt at spoerge dem om man maatte laane lokaler en dag man ville spille.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by BlueSwan »

Så har jeg prøvet spillet og det var sjovt. Jeg er stadig total noob men kunne godt tænke mig at spille det noget mere.

Nu hvor en del efterhånden har lidt ferie kunne det måske være at man kunne samle nogle stykker i dagtimerne hos Faraos Cigarer i næste uge (hverdage)??
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by Rune Petersen »

Jeg er frisk men først fra kl. 15. Hvis du med dagtimer mener omkring frokosttid kan jeg normalt ikke.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Android:Netrunner-spillere i København?

Post by BlueSwan »

Rune Petersen wrote:Jeg er frisk men først fra kl. 15. Hvis du med dagtimer mener omkring frokosttid kan jeg normalt ikke.
Ja, jeg havde desværre snarere tænkt på tidsrummet kl.11-15.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply