m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Monochr0me
Posts: 1
Joined: Tue Nov 26, 2013 4:43 pm
Favoritspil: Mage Wars
Warhammer: Invasion
Descent - Journeys in the Dark 2
Thunderstone
Merchants and Marauders
Location: København

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by Monochr0me »

Hej.

Nu er det jo en lidt ældre tråd, men jeg kan meget nemt overtales til et spil Mage Wars. Jeg har købt det for relativt nylig, og er ret begejstret.
Man er velkommen til at sende mig en mail - så ser vi på det.

Mvh
Morten
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by Tobias »

Jeg vil også rigtig godt spille Mage Wars med nogen.
Jeg har alle udvidelser.
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by BlueSwan »

Jeg har også lige fået Mage Wars. Ved endnu ikke om det er noget for mig, men det kunne være cool hvis der kom et spiller-miljø op at stå, ligesom der er for Android: Netrunner.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by IvanHo »

Er der nogen fra Odense der spiller Mage Wars, ellers skal jeg virkelig til at rejse for at spille med folk uden at skulle lære dem spillet først?

(Jeg er også med på at lære folk spillet, men jeg er mest interesseret i modstandere der selv har spillet og selv laver spellbooks).
Kasper
Posts: 1
Joined: Tue Apr 01, 2014 2:46 pm

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by Kasper »

Hej!

Arbejder i Kbh og rigtig gerne finde nogle flere at spille mage wars med. Har grundboksen og Druid+ Necromacer udvidelsen og begyndt at bygge egen spell book. Sig til hvis I lyst, så finder vi en dag der passer:-)
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by Jakob »

https://www.facebook.com/events/1438842703022687/

Faraos i KBH holder en Mage Wars Spil dag.
Rust89
Posts: 1
Joined: Thu Jun 05, 2014 12:04 pm

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by Rust89 »

Hej alle!

Jeg har lige siddet og skrevet nogle pm'er til nogle af jer fra denne tråd.
Sagen er, at jeg har købt Mage Wars + Forcemaster vs. Warlord-udvidelsen... og jeg KAN IKKE VENTE med at komme i gang med at spille!!!

Desværre har det vist sig, at jeg ikke lige kender nogen, der faktisk synes, at spillet er særlig fedt :/
Last edited by Rust89 on Tue Feb 21, 2017 1:25 pm, edited 1 time in total.
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by IvanHo »

I et forsøg på at gøre det lettere (for mig selv blandt andet) at finde folk at spille Mage Wars med har jeg tilladt mig at lave en facebook gruppe: https://www.facebook.com/groups/magewarsdanmark/

Meld jer ind :)
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by Tobias »

Så er der sat et Mage Wars arrangement op. Se tråden:
viewtopic.php?f=37&t=6974
Image
Biblofilter
Posts: 4
Joined: Fri Aug 22, 2014 12:04 pm

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by Biblofilter »

Hej!

Er ny her på germangames.dk

Vil rigtig gerne spille endnu mere Mage Wars.

Så hvis der er nogen der har tid og lyst så sig endelig til.

Der er ikke noget problem at du ikke selv har spillet/spillet det før, bare listen er der!

Lidt om mig selv:

Jeg hedder Lars Pedro Villinger og er først og fremmest bridgespiller, men spiller I princippet alle kort og brætspil, hvor man skal tænke lidt.

Bor I Vanløse i udkantskøbenhavn men rejser gerne en del rundt i landet.
Last edited by Biblofilter on Fri Aug 22, 2014 1:29 pm, edited 1 time in total.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by BlueSwan »

Hej Lars. Velkommen til forummet. Det vil nok være en fordel hvis du skriver hvor i landet du bor! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by BlueSwan »

Til orientering er der Mage Wars spilledage i Faraos Cigarer (i København) den første lørdag i hver måned - vist nok fra kl.10 til kl.16.

Jeg har ikke selv været der endnu, men efter sigende dukker der typisk en 6-8 personer op. Forhåndskendskab til spillet er ikke nødvendigt, det er flinke mennesker der gerne introducerer nye til spillet og også gerne udlåner Spellbooks.

Jeg dukkede selv op til Mage Wars arrangementet på Viking Con og må sige at spillerne var super flinke og gerne spillede imod totale noobs.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Logos32
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 87
Joined: Sun Sep 15, 2013 2:20 pm

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by Logos32 »

Jeg vil virkelig gerne forbi en dag, men lørdag formiddag er bare en dårlig dag for familien :D

Ship mig et aften arrangement tak :D
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by IvanHo »

Logos32 wrote:Jeg vil virkelig gerne forbi en dag, men lørdag formiddag er bare en dårlig dag for familien :D

Ship mig et aften arrangement tak :D
Vi får nok svært ved at tvinge Faraos til at ligge hus til om aftenen, men kig ind forbi Facebookgruppen, der er næsten med garanti nogen af københavnerne (alle andre end mig) der gider spille om aftenen.

/Uffe
Biblofilter
Posts: 4
Joined: Fri Aug 22, 2014 12:04 pm

Re: m-m-m-M-M-M-MAGE WARS!!!!

Post by Biblofilter »

IvanHo wrote:
Logos32 wrote:Jeg vil virkelig gerne forbi en dag, men lørdag formiddag er bare en dårlig dag for familien :D

Ship mig et aften arrangement tak :D
Vi får nok svært ved at tvinge Faraos til at ligge hus til om aftenen, men kig ind forbi Facebookgruppen, der er næsten med garanti nogen af københavnerne (alle andre end mig) der gider spille om aftenen.

/Uffe
Jeg er fx klar!

vh Lars
Post Reply