Robinson Crusoe + Terra Mystica i Hellerup Torsdag 9. maj

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Robinson Crusoe + Terre Mystica i Hellerup Torsdag 9. ma

Post by Stony »

Skobbolop wrote:Jeg ved ikke om jeg er et offer for sarkasme :), men babyshower er en amerikansk tradition, hvor den vordende mor holder en komsammen med de kvindelige medlemmer af familien og hendes veninder. typisk involverer det også en masse "baby" gaver :)

Nå, men vi holder det i vores vennegruppe når der er en skal være far. Og så er det typisk hemmeligt og polterabend-agtigt
Skal du så med som et af de kvindelige medlemmer af familien, eller som en af veninderne? 8)

(Ja, den spadserede du altså lige ind i, for du har altså rimelig langt hår.)
Last edited by Stony on Tue May 07, 2013 2:56 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Robinson Crusoe + Terre Mystica i Hellerup Torsdag 9. ma

Post by Sir William »

Kan jo også være, at Helle har nogle "ønsker" og håbede på, at der var muligheder såfremt hun havde den rette kurv :P
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Robinson Crusoe + Terre Mystica i Hellerup Torsdag 9. ma

Post by Helle »

Skobbolop wrote:
Helle wrote:
Skobbolop wrote:Jeg skal desværre til babyshower den dag. Ville ellers meget gerne! :(
Ærgerligt ...
Babyshower ... er det noget med, at der regner babyer ned og så har man en kurv og prøver at gribe en ????
Jeg ved ikke om jeg er et offer for sarkasme :), men babyshower er en amerikansk tradition, hvor den vordende mor holder en komsammen med de kvindelige medlemmer af familien og hendes veninder. typisk involverer det også en masse "baby" gaver :)


Nå, men vi holder det i vores vennegruppe når der er en skal være far. Og så er det typisk hemmeligt og polterabend-agtigt
Nej mest ordpjat ... Men jeg var faktisk heller ikke klar over, hvad det var.
Men det lyder som en super tradition ....
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Robinson Crusoe + Terre Mystica i Hellerup Torsdag 9. ma

Post by Helle »

Sir William wrote:Kan jo også være, at Helle har nogle "ønsker" og håbede på, at der var muligheder såfremt hun havde den rette kurv :P
Altså jeg fik lige nogle billeder af en alternativ måde at få børn på ... Men det har nu ikke noget med mig at gøre .... Tihi.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Robinson Crusoe + Terre Mystica i Hellerup Torsdag 9. ma

Post by Helle »

netsapiens wrote:
Helle wrote:Jylland ... Jens, altså ... ja, jeg skal jo have prøvet Terre spillet for at se, hvad al den snak handler om.....
Jeg kan heldigvis også fange Helle i skrivefejl :lol:
Terre er det ikke noget med at smide med sten eller terninger?

(bar' gas :) )
Hvad hedder det så? Terror .... Mystica? :wink:
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Robinson Crusoe + Terre Mystica i Hellerup Torsdag 9. ma

Post by digter »

Stony wrote:
Skobbolop wrote:Jeg ved ikke om jeg er et offer for sarkasme :), men babyshower er en amerikansk tradition, hvor den vordende mor holder en komsammen med de kvindelige medlemmer af familien og hendes veninder. typisk involverer det også en masse "baby" gaver :)

Nå, men vi holder det i vores vennegruppe når der er en skal være far. Og så er det typisk hemmeligt og polterabend-agtigt
Skal du så med som et af de kvindelige medlemmer af familien, eller som en af veninderne? 8)

(Ja, den spadserede du altså lige ind i, for du har altså rimelig langt hår.)
:lol: vores fortolkning af babyshower har indtil videre kun involveret mænd :) men ja, jeg kunne sikkert godt snyde nogen :)
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Robinson Crusoe + Terre Mystica i Hellerup Torsdag 9. ma

Post by Helle »

netsapiens wrote:
Helle wrote:Jylland ... Jens, altså ... ja, jeg skal jo have prøvet Terre spillet for at se, hvad al den snak handler om.....
Jeg kan heldigvis også fange Helle i skrivefejl :lol:
Terre er det ikke noget med at smide med sten eller terninger?

(bar' gas :) )
Det var så ikke en stavefejl, men uvidenhed, som du her fik afsløret. Det skal ikke gentage sig .... :D
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Robinson Crusoe + Terre Mystica i Hellerup Torsdag 9. ma

Post by netsapiens »

Helle wrote:Det var så ikke en stavefejl, men uvidenhed, som du her fik afsløret. Det skal ikke gentage sig .... :D
Jeg tænkte at stavefejl var langt mere sandsynlig end uvidenhed i lige netop dit tilfælde :wink:
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Robinson Crusoe + Terre Mystica i Hellerup Torsdag 9. ma

Post by Helle »

netsapiens wrote:
Helle wrote:Det var så ikke en stavefejl, men uvidenhed, som du her fik afsløret. Det skal ikke gentage sig .... :D
Jeg tænkte at stavefejl var langt mere sandsynlig end uvidenhed i lige netop dit tilfælde :wink:
Tak. Det var pænt tænkt .... Nu er fejlen rettet i indlæg og emne overskrift...
Post Reply