Brætspillere i Næstved og omegn

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Brætspillere i Næstved og omegn

Post by Goblen »

Hejsa alle sammen,

Sidder med min bonusdatter på 18 år der gerne vil starte op med at spille lidt brætspil, men ved I om der er nogle klubber, eller brætspilsmennesker, i Næstved eller omegn der kan hjælpe hende i gang?

/Brian
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brætspillere i Næstved og omegn

Post by Stony »

Sidst spillet:
Image
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Brætspillere i Næstved og omegn

Post by pytman »

Ved ikke hvor meget de spiller nede i Arena af brætspil. Sidst jeg stak hovedet ind der nede, var det mest MtG og warhammer (små malede figure i hobetal, kender ikke forskel på de forskellige ting) :P

Vi er nogle der engang imellem mødes, men ikke noget videre fast.. Men kan altid lokkes til at spille brætspil :P
Image
paragondk
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 45
Joined: Mon Oct 08, 2012 12:32 pm

Re: Brætspillere i Næstved og omegn

Post by paragondk »

Tror ikke der er nogen decideret klub eller noget hvor brætspil er i fokus, men ja, vi er da nogle stykker her fra byen der spiller sammen med jævne mellemrum. Mange forskellige spil, både co-op og strategi.

Du kan skyde en pb afsted til Pytman eller mig f.eks. (og så kan vi udveksle mail eller tlf og tage den derfra). :-)
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Brætspillere i Næstved og omegn

Post by glorn »

jeg kender to der bor i store heddinge (hvis det er tæt nok) der godt kunne bruge noget nyt blod at spille brætspil med. Jeg kan hooke jer op hvis det er.
David.
Post Reply