Summoner Wars

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Summoner Wars

Post by Jonezy »

Jeg får simpelthen spillet for lidt Summoner Wars og det gad jeg godt at lave om på.

Derfor tænkte jeg på, om der var andre der havde det på samme måde eller som godt kunne tænke sig at prøve det. Det bedste ville selvfølgelig være, hvis vi kunne skabe en lille (eller stor :)) gruppe, som kunne spille nogenlunde fast. Jeg gad godt at udforske deck-building aspektet noget mere, men det kræver en del spil først.

Jeg har selv spillet det en 30-40 gange med forskellige faktioner og har for eksempel aldrig prøvet de mere avancerede faktioner som The Filth og Swamp Orcs, så jeg er stadig også meget nybegynder, så alle kan være med.

Jeg har selv alle faktioner inklusive reinforcements og promokort, dog jeg har ikke de nye 2nd Summoners deck. Jeg har også 2 spilleplader (og 2 papir spilleplader), så jeg har rigeligt at starte op med, hvis man ikke selv har investeret.

Er der nogle som vil spille Summoner Wars med mig?
Image
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Summoner Wars

Post by DraX »

Ville rigtig gerne ja. Men placeringen gør vist, at det ikke helt kan lade sig gøre :(
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars

Post by Jonezy »

DraX wrote:Ville rigtig gerne ja. Men placeringen gør vist, at det ikke helt kan lade sig gøre :(
Dangit... Går ud fra at Thorsager ligger på fastlandet. Så må vi købe nogle Ipads og spille mod hinanden der. :)
Image
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Summoner Wars

Post by DraX »

Jonezy wrote:
DraX wrote:Ville rigtig gerne ja. Men placeringen gør vist, at det ikke helt kan lade sig gøre :(
Dangit... Går ud fra at Thorsager ligger på fastlandet. Så må vi købe nogle Ipads og spille mod hinanden der. :)
Ye Thorsager ligger i Danmark ;)
Kæresten har Ipad 2, men kender ikke reglerne sådan set. Har selv kun lige købt Mage Wars, og vil gerne prøve Summoner Wars for at "sammenligne" hvad jeg bedst synes om :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Summoner Wars

Post by Frouvne »

Jeg vil gerne give en (forsigtigt) positiv tilbagemelding. Jeg er meget interesseret i at få prøvet spillet lidt mere. Jeg har kun prøvet det nogle få gange (en håndfuld eller to), så jeg er absolut novice. Når jeg kun er forsigtigt positiv i min tilbagemelding er det fordi jeg ved, at det ikke er realistisk for mig at komme til at spille regelmæssigt i endnu en sammenhæng. Til gengæld kunne det være rigtig hyggeligt at sætte en aften af til det og måske endda også en week-end dag, hvis man var nogle stykker og så spille lidt på kryds og tværs. Jeg kan ikke forestille mig at komme til at konstruere deck - så meget tror jeg simpelthen ikke, jeg kommer til at spille det.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars

Post by Jonezy »

Frouvne wrote:Jeg vil gerne give en (forsigtigt) positiv tilbagemelding. Jeg er meget interesseret i at få prøvet spillet lidt mere. Jeg har kun prøvet det nogle få gange (en håndfuld eller to), så jeg er absolut novice. Når jeg kun er forsigtigt positiv i min tilbagemelding er det fordi jeg ved, at det ikke er realistisk for mig at komme til at spille regelmæssigt i endnu en sammenhæng. Til gengæld kunne det være rigtig hyggeligt at sætte en aften af til det og måske endda også en week-end dag, hvis man var nogle stykker og så spille lidt på kryds og tværs. Jeg kan ikke forestille mig at komme til at konstruere deck - så meget tror jeg simpelthen ikke, jeg kommer til at spille det.
Det kan vi ihvertfald godt finde ud af Allan. Hvis jeg ikke husker helt galt, så tror jeg faktisk at du har revanche til gode fra da jeg var en tur til Hellerup sidste år. :wink:

Kunne være vi skulle lave en germangames.dk turnering på et tidspunkt. Det kunne være sjovt.
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Summoner Wars

Post by digter »

hvis jeg på et tidspunkt skal låne et par spil af dig jonezy, så kan vi jo tage et spil. Har ikke prøvet det før, men det kan jo være at det falder i min smag :)
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars

Post by Jonezy »

Skobbolop wrote:hvis jeg på et tidspunkt skal låne et par spil af dig jonezy, så kan vi jo tage et spil. Har ikke prøvet det før, men det kan jo være at det falder i min smag :)
Det er en aftale. :)
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Summoner Wars

Post by BlueSwan »

Hvis det bliver afholdt lidt længere nordpå - eksempelvis København - så er jeg også frisk. Er også totalt nybegynder, men man kunne jo lære det på ipad hvis det skulle være.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Summoner Wars

Post by JoelP »

Jeg er klar på at lege med Summoners. Hvis det er i kbh området altså :)
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars

Post by Jonezy »

Ser ud til, at der ihvertfald er interesse for et arrangement a´la det som Allan beskriver og så om vi så se om der kan etableres noget mere fast senere.

Jeg lægger gerne lejlighed til et arrangement, men vi kan max være 6 ialt i min lille lejlighed (og det bliver tætpakket) og desuden bor jeg ude i Taastrup. Så spørgsmålet er om der nogle som muligvis bor mere centralt og har lidt mere plads, som eventuelt kunne lægge hus til?

Ellers laver jeg snarest en åben invitation.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Summoner Wars

Post by Frouvne »

Det er også en mulighed, at jeg kan lægge hus til (Hellerup). Så kan det f.eks. blive fredag den 7. juni.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars

Post by Jonezy »

Frouvne wrote:Det er også en mulighed, at jeg kan lægge hus til (Hellerup). Så kan det f.eks. blive fredag den 7. juni.
Den er jeg med på Allan. Jeg booker straks d. 7. juni i kalenderen. :) Hvor mange kan vi være hos dig?
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Summoner Wars

Post by Frouvne »

Jonezy wrote:
Frouvne wrote:Det er også en mulighed, at jeg kan lægge hus til (Hellerup). Så kan det f.eks. blive fredag den 7. juni.
Den er jeg med på Allan. Jeg booker straks d. 7. juni i kalenderen. :) Hvor mange kan vi være hos dig?
Interessetilkendegivelsen i denne tråd kunne tyde på, at vi nok skal være glade, hvis vi kan blive fire eller seks mand. Og det kan vi jo nok få plads til..
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars

Post by Jonezy »

Frouvne wrote:
Jonezy wrote:
Frouvne wrote:Det er også en mulighed, at jeg kan lægge hus til (Hellerup). Så kan det f.eks. blive fredag den 7. juni.
Den er jeg med på Allan. Jeg booker straks d. 7. juni i kalenderen. :) Hvor mange kan vi være hos dig?
Interessetilkendegivelsen i denne tråd kunne tyde på, at vi nok skal være glade, hvis vi kan blive fire eller seks mand. Og det kan vi jo nok få plads til..
Super. Hvis vi bliver mange, så finder jeg på nogle præmier.
Image
Post Reply