Summoner Wars

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Summoner Wars

Post by JoelP »

Den 7. Juni er jeg i aftenvagt. Håber det blir så sjovt at det bliver gentaget en anden gang
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Summoner Wars

Post by Frouvne »

JoelP wrote:Den 7. Juni er jeg i aftenvagt. Håber det blir så sjovt at det bliver gentaget en anden gang
Øv. Syntes dog vi i første omgang skal holde fast i datoen og se om vi ikke kan skrabe fire mand eller evt. flere sammen. Der vil jo altid være nogen, der ikke kan. Skal vi lave spilstart kl. 18.30-19, så vi er klar til at gå i gang med det samme? Jeg foreslår, at vi på forhånd fordeler nogle faktioner, så os der ikke har spillet spillet så meget på evt. forhånd kan have bladret kortene igennem (det kan man så vidt jeg husker også gøre på iPad) og dermed have en ide om, hvad der kunne være mulige strategier for de faktioner, man har. Lyder det helt åndssvagt?

Jeg foreslår endvidere, at jeg laver et særligt opslag for arrangementet, så dem der ikke kigger med her bemærker at der nu er tale om et konkret arrangement. Men først skal vi nok lige have et tidspunkt og konceptet lidt mere på plads.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Summoner Wars

Post by Jonezy »

Frouvne wrote:
JoelP wrote:Den 7. Juni er jeg i aftenvagt. Håber det blir så sjovt at det bliver gentaget en anden gang
Øv. Syntes dog vi i første omgang skal holde fast i datoen og se om vi ikke kan skrabe fire mand eller evt. flere sammen. Der vil jo altid være nogen, der ikke kan. Skal vi lave spilstart kl. 18.30-19, så vi er klar til at gå i gang med det samme? Jeg foreslår, at vi på forhånd fordeler nogle faktioner, så os der ikke har spillet spillet så meget på evt. forhånd kan have bladret kortene igennem (det kan man så vidt jeg husker også gøre på iPad) og dermed have en ide om, hvad der kunne være mulige strategier for de faktioner, man har. Lyder det helt åndssvagt?

Jeg foreslår endvidere, at jeg laver et særligt opslag for arrangementet, så dem der ikke kigger med her bemærker at der nu er tale om et konkret arrangement. Men først skal vi nok lige have et tidspunkt og konceptet lidt mere på plads.
Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt, at vi vælger faktioner på forhånd, så man kan læse op på dem. Jeg er nok endda tilhænger af, at man nøjes med een, som man så spiller med i hele turneringen. Hvis vi så kan nå 2 turneringer kan man vælge en anden faktion til den. Jeg foreslår også at vi ser bort fra nogen af de mere avancerede faktioner, især The Filth og Swamp Orcs spilles noget anderledes end de andre faktioner. Synes også at vi skal holde os væk fra deck-building her i første omgang.

Lad os holde fast i datoen og tidspunktet, samt lave et separat opslag.
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Summoner Wars

Post by JoelP »

Sig til hvis I vil låne kort. Jeg har alle fraktioner, dog ingen reinforcements.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Summoner Wars

Post by BlueSwan »

Jeg vil i udgangspunktet gerne. Dog er jeg for det første totalt nybegynder (men jeg kan vel øve mig lidt på min Ipad) og for det andet er jeg ikke helt sikker på om jeg kan den dato endnu.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Summoner Wars

Post by Robert »

Dette er helt klart et interessant arrangement.
Jeg har spillet det et par gange med Jonezy og tabt, men det er et gensyn værd.

Jeg kigger efter et mere præcist opslag.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Summoner Wars

Post by Frouvne »

Der er nu lavet en officiel tilmeldingstråd! :)
frouvne, administrator

Image
Post Reply