Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Thor
Posts: 9
Joined: Tue May 07, 2013 2:48 pm
Location: København Østerbro

Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Post by Thor »

Hejsa!

Da min vanlige spillegruppe er splittet i ferie-atomer, tænker jeg det er en perfekt mulighed for at prøve at etablere nogen gode spillekontakter herinde :-) - Ikke mindst fordi det kunne være fantastisk at spille med nogen, der er lige så umættelige, når det kommer til at spille nye spil, som mig selv...

Favoritterne er middel til tunge euro-games, men jeg kan generelt overtales til at spille det meste, undtagen hardcore krigssimuleringsspil og Trivial Pursuit :-D

Tænker derfor om nogen havde lyst til at spille Terra Mystica tirsdag aften? Jeg har spillet det en enkelt gang, og det gav jo i den grad blod på tanden. Jeg står glædeligt for spil og regelforklaring, men kan ikke lægge hus til lige på tirsdag, da kæresten får gæster. Normalt vil jeg dog intet have i mod det.

Ps. Jeg lider ikke af (bemærkelsesværdig) AP, er en god taber og medbringer altid snacks :-)
User avatar
Thor
Posts: 9
Joined: Tue May 07, 2013 2:48 pm
Location: København Østerbro

Re: Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Post by Thor »

Pps. bor på Østerbro og arbejder i Høje Tåstrup...
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Post by zutcorp »

Lige på tirsdag er vi nogle stykker der skal til Slangerup ig spille RuneWars (se anden tråd)

Men en anden dag var jeg bestemt frisk. Terra Mystica er et dejligt spil!
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Post by Jonezy »

zutcorp wrote:Lige på tirsdag er vi nogle stykker der skal til Slangerup ig spille RuneWars (se anden tråd)

Men en anden dag var jeg bestemt frisk. Terra Mystica er et dejligt spil!
Jeg er i samme båd. Helt klart frisk en anden dag.
Image
User avatar
Thor
Posts: 9
Joined: Tue May 07, 2013 2:48 pm
Location: København Østerbro

Re: Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Post by Thor »

Så for pokker, ja det er da et sammentræf!

Jamen, vi laver da bare et arrangement til så. Det bliver dog nok først til august, da jeg tager på en måneds ferie lige om lidt :-) men tak for hurtig tilbagemelding...
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Post by BlueSwan »

Også frisk en anden dag.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Post by Bostrup »

Du er velkommen til at besøge Københavns Brætspilsklub. Jeg kan ikke garantere dig en plads ved TM-bordet, men hvis du kommer lidt før kl. 18 skulle der være gode chancer - og ellers skal du nok komme til at spille noget andet.
User avatar
Thor
Posts: 9
Joined: Tue May 07, 2013 2:48 pm
Location: København Østerbro

Re: Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Post by Thor »

Bostrup wrote:Du er velkommen til at besøge Københavns Brætspilsklub. Jeg kan ikke garantere dig en plads ved TM-bordet, men hvis du kommer lidt før kl. 18 skulle der være gode chancer - og ellers skal du nok komme til at spille noget andet.
Alletiders, mange tak, det tror jeg da jeg gør. Tager folk typisk selv et par spil med eller er menuen fastlagt på forhånd?
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Terra Mystica på tirsdag d.9/7?

Post by Bostrup »

Thor wrote:Tager folk typisk selv et par spil med eller er menuen fastlagt på forhånd?
Nej.

Begge dele forekommer da, men de fleste improviserer bare et eller andet fra klubbens hylder.

(Om TM kan siges at være improviseret er dog nok tvivlsomt - det er ikke mit indtryk at der er indgået aftale om det på forhånd, men der har været et spil fremme hver tirsdag de sidste flere måneder, og visse personer kommer da med en helt klar intention om at det er netop det de skal spille.)
Post Reply