Brætspil i Odense den 3/8

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Brætspil i Odense den 3/8

Post by BACON! »

Det er ferie tid, så de fleste jeg normalt spiller med er optaget af familie, venner eller andet som kommer i vejen for brætspil!
Derfor holder jeg en "åben" spille aften den 3. august hvor mere eller mindre alle og enhver kan komme og være med. Lige nu er vi tre: mig og min kæreste (som er super flinke), og en gut jeg har støvet op på facebook (som virker super flink).
Det kunne være perfekt med i hvert fald en spiller mere, så sig endelig til.
Her er min BGG profil, så det er noget af det der bliver spillet. Umiddelbart regner jeg med Terra Mystica, Kemet eller Archipelago, men jeg kan altid fjerne borde og stole hvis der mod forventning skulle blive behov for en gang Eclipse med 9 spillere.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Re: Brætspil i Odense den 3/8

Post by Varming »

Jeg ville ellers gerne have været med (vi skal i øvrigt også have fundet en dag til Dust Tactics), men lige på lørdag er jeg næsten overbooket allerede.
User avatar
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 215
Joined: Mon Apr 08, 2013 9:15 pm
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Location: Bogense

Re: Brætspil i Odense den 3/8

Post by Nissi »

Ej hvor træls. Nu sker der endelig noget i Odense, og så kan jeg ikke... Jeg skal jo til http://odensetarteletfestival.dk/. Så lørdag kan jeg kun indtil kl. 15.30. Det ville passe meget bedre søndag, er det en mulighed at flytte det til søndag? Jeg er nemlig max klar på Terra Mystica, eller andet for den sags skyld :)
Post Reply