Brætspil d. 28. december

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Brætspil d. 28. december

Post by peskjens »

Har det meste af d. 28. til rådighed for brætspil. Er fleksibel mht. til start og sluttidspunkt. Spillested kan være Birkerød eller i nærheden.

Kunne fx. tænke mig at spille Navegador eller Clash of Cultures, hvis vi er mere end 2. Ellers kunne Memoir ’44 eller Band of Brothers være en mulighed. Måske vi også kunne nå Rune Age.

Julehilsen
:)
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Brætspil d. 28. december

Post by Robert »

peskjens wrote:Har det meste af d. 28. til rådighed for brætspil. Er fleksibel mht. til start og sluttidspunkt. Spillested kan være Birkerød eller i nærheden.

Kunne fx. tænke mig at spille Navegador eller Clash of Cultures, hvis vi er mere end 2. Ellers kunne Memoir ’44 eller Band of Brothers være en mulighed. Måske vi også kunne nå Rune Age.

Julehilsen
:)
Du er meget velkommen hos mig (der er nok lidt bedre plads, selv om det også nok går fint hos dig).
Jeg har et par andre tentative den 28/12 - dog ikke nødvendigvis hos mig - men de er meget tentative givet datoen.
Navegador og CoC lyder fint, de to andre knap så fint. Jeg har CoC, dog uden udvidelse. Jeg kan også friste med de nye kort til Age of Industry og Russian Railroads. Og meget mere :-)

Vi finder ud af noget.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Brætspil d. 28. december

Post by jondifool »

Sry for at party chrashe - men den her undrer jeg mig lidt over.
Robert wrote: Jeg har CoC, dog uden udvidelse.
Der er vist heller ikke nogen af os andre der har den udvidelse endnu? Eller er du i nærheden af testningen af den ?
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Brætspil d. 28. december

Post by Robert »

jondifool wrote:Sry for at party chrashe - men den her undrer jeg mig lidt over.
Robert wrote: Jeg har CoC, dog uden udvidelse.
Der er vist heller ikke nogen af os andre der har den udvidelse endnu? Eller er du i nærheden af testningen af den ?
Beklager, jeg har ikke lige fuldt med i hvornår udvidelsen kom på gaden. Jeg ved den har været undervejs i et stykke tid.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil d. 28. december

Post by Bugge »

Jeg kender ikke helt mine 'whereabouts' den 28/12, så jeg vil gerne komme med et høfligt 'måske'. Den 29/12 ville have passet bedre.

Med andre ord tag ikke hensyn til mig. Det er noget jeg først kan afgøre d.27/12 om aftenen, og så får vi se, hvad det ender med.

Søren
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: Brætspil d. 28. december

Post by peskjens »

Robert wrote:
peskjens wrote:Har det meste af d. 28. til rådighed for brætspil. Er fleksibel mht. til start og sluttidspunkt. Spillested kan være Birkerød eller i nærheden.

Kunne fx. tænke mig at spille Navegador eller Clash of Cultures, hvis vi er mere end 2. Ellers kunne Memoir ’44 eller Band of Brothers være en mulighed. Måske vi også kunne nå Rune Age.

Julehilsen
:)
Du er meget velkommen hos mig (der er nok lidt bedre plads, selv om det også nok går fint hos dig).
Jeg har et par andre tentative den 28/12 - dog ikke nødvendigvis hos mig - men de er meget tentative givet datoen.
Navegador og CoC lyder fint, de to andre knap så fint. Jeg har CoC, dog uden udvidelse. Jeg kan også friste med de nye kort til Age of Industry og Russian Railroads. Og meget mere :-)

Vi finder ud af noget.
Ruller sådan set gerne forbi Slangerup, men Age of Industry og Russian Railroads frister nu ikke så meget.
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: Brætspil d. 28. december

Post by peskjens »

Bugge wrote:Jeg kender ikke helt mine 'whereabouts' den 28/12, så jeg vil gerne komme med et høfligt 'måske'. Den 29/12 ville have passet bedre.

Med andre ord tag ikke hensyn til mig. Det er noget jeg først kan afgøre d.27/12 om aftenen, og så får vi se, hvad det ender med.

Søren
Helt fint, Søren. Ha' en god jul.
Post Reply