Warparty beta

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Warparty beta

Post by Michael_Olsen »

Hej,

jeg er i gang med at betateste den første udvidelse til Warparty ( http://boardgamegeek.com/boardgame/94255/warparty ), og tænkte der måske var nogle som kunne være interesserede i et spil eller 2 hos mig i Ringsted hen over foråret.

Kendskab til grundspillet er selvfølgelig en fordel, men bestemt ikke nødvendigt (jeg har faktisk ikke spillet det meget).

Kort fortalt er Warparty et fantasy 4x spil i den lidt mere brutale ende (læs: Ingen regler for diplomati). Det er relativt simpelt og kan spilles på et par timer.

Jeg kan ikke sige meget om udvidelsen ud over at den tilføjer en Barbarian Horde, og at det hele er lidt større og ondere.

Hvis nogen kunne være interesserede, så send mig bare en besked via dette board. Tak!


Michael

P.S. Et af formålene med at teste er at sikre spil balance, så der kan nok forventes lidt ubalance, især i starten. Derudover vil udvidelsen være primitivt printet ud eller lignende af mig. Til gengæld er designeren lydhør over for ideer.
Image
Post Reply