Spillere i København søges, i 30+ skalaen

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Hansn
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon Apr 07, 2014 12:55 pm
Favoritspil: Spil på min hylde som jeg har nydt mest at spille er: Kolejka (et polsk spil om at stå i kø foran butikker under kommunist styret), Eclipse, er blevet spillet en del gange, nyder spil hvor der er flere lag af strategisk og taktisk tænkning.

Med min 5 årige søn er der blevet spillet temmeligt meget Fire rescue og Ticket to Ride Europe.
Location: Frederiksberg

Spillere i København søges, i 30+ skalaen

Post by Hansn »

Hej alle sammen

I et forsøg på at udvide min omgangskreds af brætspils entusiaster i København, tænker jeg at herinde måtte være stedet.

Jeg selv er i den lette ende af de 30, som nyder de mere taktiske og dybe brætspil som er istand til at skabe historier. Jeg ser brætspillet som en socialt aspekt og går ikke synderligt op i reglerne, så der bliver nemt lavet husregler, bøjet at par stykker hvis det gavner oplevelsen af spillet. Men jeg spiller skam også for at vinde og nyder bestemt at tabe, så længe man har det sjovt.

Det næste kan måske lyde lidt arrogant, men er bestemt ikke ment som sådan.

Jeg har spillet det meste af mit liv, alt fra rollespil, live rollespil til figurkrigsspil og mener at jeg har taget min tørn i kældre, små trange rum og dårlig hygiejne som følge, det er noget som jeg ikke søger efter. En god spil aften for indeholder oftest lidt at spise og drikke, lidt socialt snak og hvis børnene ikke er puttet i seng et lille spil med dem før de skal sove. Derefter en ordentlig omgang brætspil, fyldt med intriger, sammensværgelser, forrædderi og generelt trash talk (med smil på læben).

Så hvis der er nogen derude som har lyst til at spille sammen med mig og evt. den lille gruppe jeg spiller i københavn område, så sig endelig til.

VH
Simon
Zalco
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Sun Jul 10, 2011 8:41 pm
Favoritspil: Cosmic Encounter
7 Wonders
Cyclades
Wiz-War
Roll for the Galaxy
Viticulture
Location: København NV

Re: Spillere i København søges, i 30+ skalaen

Post by Zalco »

Hej Simon - Har du fundet nogen at spille med? Jeg er i hvert fald interesseret i at få spillet lidt mere brætspil. Jeg sender dig en privat besked.

Mvh. Johannes
Hansn
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon Apr 07, 2014 12:55 pm
Favoritspil: Spil på min hylde som jeg har nydt mest at spille er: Kolejka (et polsk spil om at stå i kø foran butikker under kommunist styret), Eclipse, er blevet spillet en del gange, nyder spil hvor der er flere lag af strategisk og taktisk tænkning.

Med min 5 årige søn er der blevet spillet temmeligt meget Fire rescue og Ticket to Ride Europe.
Location: Frederiksberg

Re: Spillere i København søges, i 30+ skalaen

Post by Hansn »

Hej Johannes og alle jer andre der har henvendt sig

Tror vi er ved at nærme os en fornuftig størrelse til en god brætspil aften her i København.
Hvilket er herligt, sender lige nogle forslag ud til en spilleaften.


VH
Simon
Post Reply