For sent Forum :-(

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

For sent Forum :-(

Post by Bugge »

Hej forum,

Vi er tre og fire er jo det bedste antal iht. BGG, så der er plads til en af jer (first come, first serve), hvis i kan træde ind med så kort varsel.

Adressen er Jacob Bulls Alle 116 og vi starter kl.17.00. Kender du reglerne i forvejen, kan du 'vente' med at dukke op til kl.17.15, hvis det gør det nemmere at nå.

Efter Caverna finde vi nok et hurtigt og underholdene spil fra min ydmyge spilsamling. Tjek den ud, hvis du er nysgerrig.

Vel mødt :D

Søren :(
Last edited by Bugge on Thu Jun 26, 2014 11:28 am, edited 2 times in total.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9178
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Caverna i Søborg i morgen onsdag kl.17.00!

Post by Stony »

Bugge wrote:Adressen er Jacob Bulls Alle 116 og vi starter kl.17.00. Kender du reglerne i forvejen, kan du 'vente' med at dukke op til kl.17.15, hvis det gør det nemmere at nå.
Fuld regelgennemgang på 15 minutter? Kan du ikke optage det på video, for det kunne jeg godt tænke mig at se. :D
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Caverna i Søborg i morgen onsdag kl.17.00!

Post by Bugge »

Stony wrote:
Bugge wrote:Adressen er Jacob Bulls Alle 116 og vi starter kl.17.00. Kender du reglerne i forvejen, kan du 'vente' med at dukke op til kl.17.15, hvis det gør det nemmere at nå.
Fuld regelgennemgang på 15 minutter? Kan du ikke optage det på video, for det kunne jeg godt tænke mig at se. :D
Jørn (Dalmore40) har prøvet det før, og Tom er Agricola veteran.

Derudover har Jørn og jeg ikke tænkt os at Tom skal have nogen chancer for at vinde, så han får kun det vigtigste at vide :wink:

S
Post Reply