Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Frouvne »

Jeg elsker temaet i Twilight Struggle og kunne godt tænke mig at spille det meget mere. Derfor kunne jeg godt tænke mig at se, om der kunne være interesse for en Twilight Struggle liga. Præcis hvordan den skal organiseres ved jeg ikke: det kan være spil, hvor vi sidder direkte overfor hinanden eller om det kan være via den digitale platform GMT og Playdek forhåbentlig får på markedet i løbet af året. Det kommer meget an på, hvem der er interesseret, vores fysiske lokation i forhold til hinanden og folks præferencer. Mit primære formål med initiativet er at få nogle flere spil under huden og dermed lidt bedre fornemmelse for kortene og deres interaktion. Jeg har spillet spillet 18 gange, men de fordeler sig over det ti-år spillet snart har eksisteret i og jeg regner mig stadig som en novice i spillet. Så man kan sagtens komme med en interesse-tilkendegivelse selvom man ikke har spillet spillet før eller kun har prøvet det få gange før.

Skriv hvis du kunne være interesseret i at deltage og så ser vi, om vi kan finde en form, der passer til os.
frouvne, administrator

Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Michael_Olsen »

Jeg er generelt altid interesseret i online spil, især PBEM (eller lignende). Så ja, jeg er interesseret i at deltage.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Gunness »

Jeg er bestemt interesseret :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Frouvne »

Det lyder godt, Michael. Hvor meget erfaring har du med spillet?
frouvne, administrator

Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Michael_Olsen »

Frouvne wrote:Det lyder godt, Michael. Hvor meget erfaring har du med spillet?
Jeg har spillet det 2-3 gange. Jeg er ikke verdens mest taktiske spiller (jeg spiller ofte mere for oplevelsen end for den optimale taktik). Regelmæssigt vil jeg sige jeg har styr på det.
Image
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Bostrup »

Jeg kunne godt være interesseret. Har spillet et par gange. Ejer ikke spillet selv.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Frouvne »

Fedt! Allerede fire mand! I må gerne skrive lidt om præferencer i.f.t. digitalt eller overfor hinanden.
frouvne, administrator

Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Michael_Olsen »

Frouvne wrote:Fedt! Allerede fire mand! I må gerne skrive lidt om præferencer i.f.t. digitalt eller overfor hinanden.
Digitalt, og helst PBEM eller lignende. Jeg har desværre ikke tid til at spille overfor hinanden (de gange jeg har spillet det har det taget 8 timer eller længere).
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Gunness »

Jeg vil også foretrække PBEM, da det bliver noget af en udfordring at spille det regelmæssigt f2f.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Frouvne »

Er der nogen af jer, der har støttet kickstarteren for Twilight Struggle Digital Edition, så man evt. kunne hoppe på betaen og komme i gang lidt hurtigere?
frouvne, administrator

Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Michael_Olsen »

Frouvne wrote:Er der nogen af jer, der har støttet kickstarteren for Twilight Struggle Digital Edition, så man evt. kunne hoppe på betaen og komme i gang lidt hurtigere?
Mon ikke der er et Vassal modul man kunne bruge? Det vil jeg alligevel foretrække da skærmen på en tavle ikke er så stor.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Frouvne »

Michael_Olsen wrote:
Frouvne wrote:Er der nogen af jer, der har støttet kickstarteren for Twilight Struggle Digital Edition, så man evt. kunne hoppe på betaen og komme i gang lidt hurtigere?
Mon ikke der er et Vassal modul man kunne bruge? Det vil jeg alligevel foretrække da skærmen på en tavle ikke er så stor.
Playdeks version kommer til et antal platforme, hvor man kan spille sammen på tværs af platforme: PC, Mac, Linux, iOS, and Android! Så den tror jeg bestemt, jeg vil foretrække.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Bostrup »

Jeg spiller gerne både f2f og pbem.
User avatar
Pejk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Fri Jul 18, 2014 11:44 pm
Favoritspil: X-Wing, Hansa Teutonica og Euphoria.
Location: Espergærde

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Pejk »

Jeg er også meget interesseret i af få spillet noget mere twilight, både F2F og PBEM (hvad står det helt præcis for?) jeg fanger dog det er over nettet på den ene eller anden måde.
Jeg har vel 4-5 TS spil på bagen, har selv spillet men er ikke med på kickstarteren.

:) Pejk
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Er der interesse for en Twilight Struggle-liga?

Post by Stony »

F2F - Face to face
PBEM - Play By E-Mail
Sidst spillet:
Image
Post Reply