Brætspillere i Odense

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
JensenS
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 16
Joined: Sun Jul 12, 2015 6:37 pm

Brætspillere i Odense

Post by JensenS »

Hej alle jer..

Jeg er en meget ung mand på de 30 år der leder efter ligesindede til at få spillet nogle brætspil.
Jeg er meget åben over valget af brætspil, så er med på at prøve nyt.

Pt kunne jeg godt tænke mig at finde en 3-4 personer der kunne være på at råhygge til noget "Star Wars: Imperial assault" og "Descent 2nd ed."
Det er i hvert fald dem jeg ligger inde med der har vagt min interesse i brætspil igen.

Men er som sagt åben for andre spil også :)

Så slå på linjen hvis andre i området har ideer og lyst til at rulle en terning eller kaste et kort.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Brætspillere i Odense

Post by digter »

Hej Jensen. Der er måske ikke så mange at få fat i, her midt i sommerferien tænker jeg :)

Jeg er dog lige flyttet til Odense pr. 1. juli og har 'efterladt' et par spilgrupper i Roskilde og omegn, hvor jeg boede. Jeg mangler derfor nogle nye at spille med, så jeg er frisk.

Jeg spiller det meste, men er MINDST begejstret for tørre, tema-forladte og interaktionsfattige eurogames. Jeg er i øvrigt 32, hvis det skulle have betydning.

Jeg tænker umiddelbart at det kræver en relativt fast gruppe, for at få det meste ud af de spil du nævner?
Image
JensenS
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 16
Joined: Sun Jul 12, 2015 6:37 pm

Re: Brætspillere i Odense

Post by JensenS »

Du kunne selvfølgelig have fat i noget med ferien - må håbe folk stadig er friske når de rammer hverdagen igen så :)

Er også pænt meget til de tema tunge spil, og gerne noget der kræver lidt opmærksomhed og omtanke - dermed ikke sagt man skal glemme hyggen.

Ja dem jeg nævner ville det være en fast gruppe jeg søgte da det ville være at foretrække at spille kampagne i, så man får den fulde oplevelse.
Alderen har ikke den vigtigste betydning så længe man respekterer andre og deres spil - men det skader ikke at være nogenlunde lige langt i livet :)
Men tænker at vi skal være en mindst 3 stykker for at danne en gruppe med mulighed for udbytte i de fleste spil?
Er det også en fast gruppe du søger eller..
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Brætspillere i Odense

Post by digter »

JensenS wrote: Er det også en fast gruppe du søger eller..
Lige nu har jeg kun familien at spille med, så det må blive et rungende Ja! :)
Image
JensenS
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 16
Joined: Sun Jul 12, 2015 6:37 pm

Re: Brætspillere i Odense

Post by JensenS »

Fedt :)

Jamen tænker vi bare skal have lokket en mere i fælden, og så kan vi se på hvad der skal spilles derfra?
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Brætspillere i Odense

Post by digter »

Haha... jeg er sgu da kun 31!

Optur!

I øvrigt: Jeg har måske fundet 2 mere. Mere info følger
Image
mtdj
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Thu Feb 26, 2015 11:49 pm
Favoritspil: Mage Knight
Arkham Horror 2nd ed.
High Society
Location: Kastrup

Re: Brætspillere i Odense

Post by mtdj »

digter wrote:Haha... jeg er sgu da kun 31!

Optur!
Haha!!! Klassisk!
Mine spil
Tlf: 40 52 34 56
/Tonny
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Brætspillere i Odense

Post by digter »

mtdj wrote:
digter wrote:Haha... jeg er sgu da kun 31!

Optur!
Haha!!! Klassisk!
haha, Ja de sidste par dage er jeg gået rundt og troet at jeg nærmede mig de 33. Nu er jeg så lige pludselig blevet et år yngre. Det føles virkelig godt.

Jeg tænker det er en naturlig forsvarsmekanisme, når hjernen glemmer hvor gammel man er :)

Jeg har i øvrigt fundet 2 andre der er klar på Imperial Assault. Sender pb.
Image
JensenS
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 16
Joined: Sun Jul 12, 2015 6:37 pm

Re: Brætspillere i Odense

Post by JensenS »

Haha fedt at opdage livet stadig er foran en :D
Jo fik din besked og har ansøgt til fb gruppen du nævner - har ikke selv spillet meget SW: Imperial assault endnu, men tænker hvis vi alle er grønne er vi på lige fod.
Men tænker jeg skriver i fb gruppen så snart jeg er "godkendt" så kan vi tage den der.
Post Reply