Lyst til at teste Scythe på tabeltopia?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Lyst til at teste Scythe på tabeltopia?

Post by digter »

Goblen wrote:Hvordan fungerede det? Har backet det sammen med en anden herinde fra.

/Brian
Jeg synes det var fint nok, men ikke noget særligt. Designet fungerer, men råber ikke KØB MIG!!! Og med så mange spil at vælge imellem, så skal der mere til. Det skal dog siges at i hvert fald 2 af spillerne sagde de ville backe. Jeg er nok bare svær at tilfredsstille :)

Det skal også nævnes at jeg ikke er den store fan af at spille brætspil online. Tabletopia var ret godt lavet, men det tog stadig længere tid at håndtere de forskellige brikker og kortene på ens hånd, så pacingen led i sidste ende under det synes jeg.

Ellers kan du finde en lidt længere kommentar på min BGG profil: https://boardgamegeek.com/collection/us ... dgame&ff=1
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Lyst til at teste Scythe på tabeltopia?

Post by Goblen »

digter wrote:
Goblen wrote:Hvordan fungerede det? Har backet det sammen med en anden herinde fra.

/Brian
Jeg synes det var fint nok, men ikke noget særligt. Designet fungerer, men råber ikke KØB MIG!!! Og med så mange spil at vælge imellem, så skal der mere til. Det skal dog siges at i hvert fald 2 af spillerne sagde de ville backe. Jeg er nok bare svær at tilfredsstille :)

Det skal også nævnes at jeg ikke er den store fan af at spille brætspil online. Tabletopia var ret godt lavet, men det tog stadig længere tid at håndtere de forskellige brikker og kortene på ens hånd, så pacingen led i sidste ende under det synes jeg.

Ellers kan du finde en lidt længere kommentar på min BGG profil: https://boardgamegeek.com/collection/us ... dgame&ff=1
Tak for feedback Jens :-) Håber sgu det holder når det kommer som rigtig brætspil.

/Bria
Post Reply