Spilfestival og Consim

Post Reply
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Spilfestival og Consim

Post by akwlinka »

Spilfestival afholdes 7. Marts i Valby Kulturhus.

Spilfestival afholdes af Fantask men igen i år vil Consim og venner hjælpe med afvikling af brætspil under arrangementet.

Det koster kr. 10,- at deltage og så er der mulighed for at stifte bekendskab med nye og gamle brætspil, samt rollespil og figurspil.

Skulle du have lyst til at komme og hjælpe med at forklare brætspil, så er du også meget velkommen.
Så smid en PB til mig, så vil du gøre en masse deltagere glade. Jeg håber der kommer så mange hjælpere at der er mulighed for at spille med ved bordene selv.
Det er altid lettere at forklarer et spil og formidle en god oplevelse for dem der kommer for at lære, når man selv har mulighed for at spille med, og især blive ved spillet til det er spillet til ende.

Spilfestival kan du under program se hvilke spil der vil være at finde i år.

Så kom frisk, der er altid brug for en mere til at forklarer spil.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Spilfestival og Consim

Post by Mik »

Som du allerede ved, agter jeg at komme i år (for en gangs skyld).
Og jeg håber sandelig at jeg får lejlighed til at spille - i hvert lidt - med!

Mik
Image
User avatar
FANTASK
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2008 11:21 am
Contact:

Re: Spilfestival og Consim

Post by FANTASK »

Yes! Det er nu på lørdag!

Vi er klar, og programmet er på plads se www.spilfestival.dk for yderligere info.

Jeg glæder mig til at tage imod alle jer brætspilsglade folk!

For dem der også spiller rollespil eller skubber figurer rundt, så bliver der også lidt af det i år. Man kan f.eks. snuse til Dungeons & Dragons 4th edition, eller parkere børnene ved Warhammer bordet :)

Vi ses
Post Reply