Consim Spilledag søndag den 4. september 2011

User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Consim Spilledag søndag den 4. september 2011

Post by Helle »

Mik wrote:Dominion er tænkt og udviklet som eet spil - men af markedsøkonomiske årsager har udgiveren været nødt til at opdele kortene i mere salgbare æsker.
Og naturligvis kunne Jan blot tage udvælge nogle af kortene og tage dem med i en mindre æske - men for en rigtig Dominionspiller vil det være som at vælge imellem sine børn: hvem skal blve hjemme?
yngste ....
User avatar
normann
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 79
Joined: Mon Jul 30, 2007 10:06 pm
Favoritspil: Dominion, Saint Petersburg, Settlers, Thurn & Taxis.
Location: Randers C
Contact:

Re: Consim Spilledag søndag den 4. september 2011

Post by normann »

Mik har fat i den lange ende. Jeg har alle til dato udgivne Dominion-kort, og de er sat i plasticlommer og fylder en hel Dominion-æske med løftet låg. Det vejer alt sammen rigtig godt til, og æsken ville umuligt overleve en tur frem og tilbage til Sønderjylland med DSB og 2 x 30 kilometer på cykel. Hvor var det meget lettere dengang der kun var grundspillet og ingen plasticlommer :-) Dominion får lov at blive hjemme, så jeg må finde noget andet at tage med.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Consim Spilledag søndag den 4. september 2011

Post by Helle »

normann wrote:Mik har fat i den lange ende. Jeg har alle til dato udgivne Dominion-kort, og de er sat i plasticlommer og fylder en hel Dominion-æske med løftet låg. Det vejer alt sammen rigtig godt til, og æsken ville umuligt overleve en tur frem og tilbage til Sønderjylland med DSB og 2 x 30 kilometer på cykel. Hvor var det meget lettere dengang der kun var grundspillet og ingen plasticlommer :-) Dominion får lov at blive hjemme, så jeg må finde noget andet at tage med.


Ach so, der var et par præmisser, der ikke var på plads hos undertegnede ... men vi er da spændt på at høre, hvad du tager med - når det nu ikke kan være noget så godt som Dominion ...
Post Reply