Lige nu er jeg egentlig kun interesseret i det danske 13 Days, som jeg har spillet 6-7 gange og som jeg finder utrolig interessant. Spilletiden på 60-90 min passer mig MEGET bedre end Twilight Struggle og manglen på gode 2-personers spil, der ikke er er ovre efter 30 min og som heller ikke varer en hel aften er lidt af en mangelvare imo.
Apropos Scythe, så har jeg vidst ytret min mening om spillet ved flere lejligheder. Jeg synes det er for statisk med al for lidt variation.
Med så mange spil at vælge imellem, så kan jeg slet ikke følge dig. Eller jo, det kan jeg måske godt, men jeg har det SLET ikke på den måde. Med så mange spil, er det for mig ikke nok, når et spil er "nogenlunde fornuftigt og solidt OG ser godt ud". Det kan også bare være, at vi tolker fornuftigt og solidt meget forskelligtGunness wrote:Jeg har heldigvis ikke nogen nyere DoaM-spil (Blood Rage så fedt ud men også alt for dyrt), så hvis det bare er nogenlunde fornuftigt og solidt OG ser godt ud, vil spillet forhåbentlig dække mit behov udmærket. Men det er ikke fordi, jeg forventer noget revolutionerende på nogen mådeJens_Hoppe wrote:Scythe tror jeg derimod ikke er til noget. Der er lavet nogle pæne tegninger til det, og det har vist mere end noget andet drevet KS kampagnen, men spilmæssigt ligner det da bare et totalt gennemsnitligt dudes-on-a-map spil. Hvis man på BGG læser kommentarer/ser ratings fra folk der faktisk har spillet det, ligger langt de fleste ratings også i 5-7 intervallet.
Og så kommer vi også til mit problem med Stegmeiers spil. De forekommer mig alle nogenlunde fornuftige og solide, men skiller sig overhovedet ikke ud fra mængden, så jeg forstår slet ikke hypen.