Xbox Live Arcade

Links, anbefalinger og kommentarer.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Det ser sgisme ud til at Microsoft er ved at skære sig et godt lille brætspilshjørne ud af markedet.

Image

Alhambra er bekræftet og Puerto Rico er ihvertfald købt, selvom jeg ikke har set screenshots af det.

Xbox Live er snart federe end at købe spillene i butikkerne :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

netsapiens wrote: Xbox Live er snart federe end at købe spillene i butikkerne :)
Jeg synes nu stadig der er noget specielt ved at sidde overfor personen. Selv hvis jeg havde video-feed af den anden ville det ikke være ligeså fedt.

Måske fordi der altid er truslen om at den anden kan lange ud efter mig efter et specielt godt træk fra min side :P
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Du har jo så evig ret, men der er jo stadig tale om et supplement.

Hvorfor tror du jeg er gået igang med brætspil igen? Det er da netop fordi selv online Massive Multiplayer spil ikke har den samme "feel" som at sidde i venners lag og grine og more sig.

Og jeg ved hvad jeg taler om, jeg gennemgik lige listen over MMO'er jeg har spillet... puha.... alle de timer, alle de betalte abonnementer...

Og desuden... når man bor derude på landet hvor jeg bor, så er det langt fra altid at man kan få lokket folk forbi til et hurtigt slag bræt :)


EDIT: ARGH... det gik lige op for mig at du misforstod mig... det jeg mente med at live er bedre end at købe spillene var at Live versionerne af brætspil, faktisk er mere underholdende end retail-stor-producerede xbox spil!... det var ikke en sammenligning af brætspil i online og offline version :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

netsapiens wrote: EDIT: ARGH... det gik lige op for mig at du misforstod mig... det jeg mente med at live er bedre end at købe spillene var at Live versionerne af brætspil, faktisk er mere underholdende end retail-stor-producerede xbox spil!... det var ikke en sammenligning af brætspil i online og offline version :)
Okay cool :D
Image
Post Reply