Age of Steam

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Når man nu sidder som en garvet programmør og har fået lavet al grafikken og er godt i gang med at lave en online-version af Age of Steam (*smigre*, *smigre*, *smigre*) var det så ikke noget, at overveje om man kan lave en map-generator? Det kunne man da få meget sjov ud af! Og hvis det så er en overkommelig opgave, var det måske et muligt fremtidigt projekt?! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Det kunne man da muligvis nok. Men nu skal jeg nok først og fremmest have taget mig tid til at få gjort det eksisterende færdigt. Jeg får muligvis lang juleferie. Så lover jeg at få gjort noget ved det. :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det var nu heller ikke for at presse på! Det faldt mig blot ind efter at vi for nyligt havde snakket lidt om, at det nok vil være svært at stille spillet til rådighed for en bredere kreds, at noget man måske kunne udbrede uden at brænde fingrene og som sikkert ville sprede glæde, var at gøre det muligt at lave sine egne kort. Man kan jo se med det hav af udvidelseskort, der allerede eksisterer, at der er en interesse for det og jeg tror da bestemt også, at jeg selv ville gøre brug af det, hvis der var en lettilgængelig måde at lave kort på.
frouvne, administrator

Image
Post Reply