Einfach Genial download

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Einfach Genial download

Post by Stony »

Idag (og vistnok KUN idag) kan man downloade en computerversion af Einfach Genial.

http://www.giveawayoftheday.com/ingenious/
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg har hentet det, og det skal BÅDE downloades OG installeres idag for at virke.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Nå, det var muligvis ikke besværet værd. Jeg har installeret det, men det crasher allerede inden jeg er kommet igang.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Tak for tippet!

Spillet er installeret og ibrugtaget! 8)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:Nå, det var muligvis ikke besværet værd. Jeg har installeret det, men det crasher allerede inden jeg er kommet igang.
Umiddelbart ser det ud som om det virker upåklageligt på min computer! Og så er det besværet værd! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hold da fest, der er ikke meget tid til at tænke over noget som helst .. puha 3 min til alle træk hele spillet igen ...

Men det fungerede altså hos mig - og jeg har gennemført et par spil ....
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg har installeret det på kærestens computer, og der kører det også fint. Det lader til at der er et problem med et installleret video-codec, som får afspilleren til at gå ned, når den vil vise de små intro-film. Når jeg så sletter dem, starter spillet op, men det fungerer ikke helt som det skal. Jeg har ikke prøvet noget lignende før. Meget mystisk.

Når først det er installeret, kan man (heldigvis) modificere sværhedgraden på AI modstanderne, for startniveauet er godt nok ikke særlig ambitiøst. :D
Og hvis man helt fjerner computerspillerne, kan man spille i solo-mode, hvor det bare gælder om at score mest muligt.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Stony wrote:Jeg har installeret det på kærestens computer, og der kører det også fint. Det lader til at der er et problem med et installleret video-codec, som får afspilleren til at gå ned, når den vil vise de små intro-film. Når jeg så sletter dem, starter spillet op, men det fungerer ikke helt som det skal. Jeg har ikke prøvet noget lignende før. Meget mystisk.

Når først det er installeret, kan man (heldigvis) modificere sværhedgraden på AI modstanderne, for startniveauet er godt nok ikke særlig ambitiøst. :D
Og hvis man helt fjerner computerspillerne, kan man spille i solo-mode, hvor det bare gælder om at score mest muligt.
Nåh, Stony ... du synes ikke, at det er ambitiøst ... altså jeg har ikke noget imod at indrømme, at jeg fik bank på default niveau ... men er man helt ærligt ikke lidt under tidspres?

Men jeg er rigtig glad for tippet - det er lige den slags 3-minutters hjernegymnastik, der er godt at have liggende - hvis du ser lignende gode tidsbegrænsede downloads, så skriv dem endelig på siden også ...
User avatar
lara
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Thu Aug 09, 2007 9:54 pm
Location: 2100 København Ø

Post by lara »

Tak for hintet :D
Har lige prøvet et enkelt spil og det fungerer fint hos mig
Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Virker - tak for linket...,

Jesper
lara wrote:Tak for hintet :D
Har lige prøvet et enkelt spil og det fungerer fint hos mig
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

ja, et par spil er det blevet til, og begynder vanskelighederne er overvundet - en stor del af hemmeligheden er at slå lyden fra, så man ikke bliver "stresset" af klapsalver og den slags .... tippet er hermed givet videre ...
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

1000 tak for tippet (Og til Helle for reminder :D )
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

qute wrote:1000 tak for tippet (Og til Helle for reminder :D )
Qutes ekstra kalender med memoblok til tjeneste :wink:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg har også fået spillet lidt. Det er blevet til 15 point imod tre cpu'er (niveau 2) og 24 point i solo.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Tak for linket, spillet virker fint.

(Og hvis I ikke lige er på den computer hvor spillet er installeret, så glem ikke at man i flere år har kunnet spille Ingenious i sin browser på denne adresse. :) )
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply