Settlers of Catan til DSi

Links, anbefalinger og kommentarer.
Post Reply
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Settlers of Catan til DSi

Post by Sir William »

Købte i går ovenstående spil til sønnens DSi for 50 kr. i Fona, ikke fordi han skulle spille det men mere fordi jeg skulle "låne" hans DSi når han alligvel sov.

Det er både grundspillet og søfarer udvidelsen, men man skal spille en campaign for at få åbnet op få denne. Så første spil, skal man spille grundopsætningen at spillet. Først når man har vundet det, kan man komme videre.

Prøve 2 gange i går og tabte begge gange.

Blev så også rigtig irriteret på spillet eller computermodstanderne. Især fordi, at de begge "rotter" sig sammen mod en, hvis man kommer foran. Det er jo nok realistisk nok, men når jeg så ikke har nogen ressourcer og de placerer tyven på et delt felt, forsøger de at stjæle ressourcer fra mig frem for den anden som har masser af ressourcer. :roll:

Begge spil tabte jeg ganske overraskende, ved at spillet pludselig havde 4x1 victory point på hånden.

Men sjovt og indtil videre ganske udfordrende også selv om det er meget småt at kigge på.
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: Settlers of Catan til DSi

Post by ozimek »

Sir William wrote: Begge spil tabte jeg ganske overraskende, ved at spillet pludselig havde 4x1 victory point på hånden.
Dér har du strategien, som vinder over AI'en :)
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Settlers of Catan til DSi

Post by akwlinka »

har været gennem det samme på Ipaden. Det var også svært at komme gennem kampagnen. Flere spil tog mange forsøg, men det lykkedes da til sidst, og nu er jeg gået igang igen. :lol:
Image
Post Reply