Rattus Cartus Scoretabel på dansk

Her finder du officielle regelændringer, varianter, scenarier, FAQ, videoer med regelgennemgange, strategiartikler og meget andet til udvalgte spil
Post Reply
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Rattus Cartus Scoretabel på dansk

Post by VideoJakob »

Hejsa, jeg er lidt i tvivl om det er den rigtige tråd jeg lægger linket i, men så må jeg flytte opslaget hvis det går skævt. :)

Jeg vil bare gøre opmærksom på at jeg har lavet en dejlig oversigts tabel til det super hyggelige Rattus Cartus. Det ligger på boardgamegeek
https://boardgamegeek.com/filepage/1461 ... tus-danish

Vi ændrede lidt i oversættelsen af nogle af persontyperne. Især The Magicians fik lige en overhaling, da vi ikke helt kunne forholde os til at det ellers var forholdsvis "realistisk" (eller noget hæhæ), og så passede magikerer bare ikke lige ind. Så derfor omdøbte vi dem til Landsbytosser (senere hen burde vi have lavet dem om til Sigøjnere, det havde været bedre, men nu hænger det andet fast. ).

Så jeg håber nogen kan bruge denne tabel. :) Og har man ikke prøvet spillet så giv det forsøg. Er meget hyggeligt, og minder lidt om spil som Guild Hall. :)
Post Reply