Hvem har mon de bedste ideer?
Aktiviteten må max tage 10 min ... pr. pause ... må ikke være bindende, så man skal til enhver tid kunne hoppe tilbage til ... vasketøj, oprydning og lignende ...
Brætspilsrelaterede overspringshandlinger ...
Jeg har gang i et længerevarende projekt ang. noget brætspil-genealogi. Det er lidt langhåret, minder mest om programmering, men skal bruges til at definere og genkende mekanismer / regelsæt i brætspil og dermed en slags genealogi i udviklingen.
Det gør jeg en gang imellem i pauser, så kan jeg nemlig have det i baghovedet mens jeg lavet det oprindelige
Men derudover, spil.tv2.dk?
Det gør jeg en gang imellem i pauser, så kan jeg nemlig have det i baghovedet mens jeg lavet det oprindelige

Men derudover, spil.tv2.dk?

:::...---== Bananlikør ==--...:::
-
- 1000+ indlæg
Re: Brætspilsrelaterede overspringshandlinger ...
Skal lige se om jeg har forstået det korrekt.Helle wrote:Hvem har mon de bedste ideer?
Aktiviteten må max tage 10 min ... pr. pause ... må ikke være bindende, så man skal til enhver tid kunne hoppe tilbage til ... vasketøj, oprydning og lignende ...
Du laver noget kedeligt og vil gerne spille lidt indimellem?
Skak eller go er det første der popper ind i hovedet.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Men så var det vel for at komme væk fra noget kedeligt?!?!qute wrote:Skal lige se om jeg har forstået det korrekt.Helle wrote:Hvem har mon de bedste ideer?

frouvne, administrator

Oh hoooFrouvne wrote:Men så var det vel for at komme væk fra noget kedeligt?!?!qute wrote:Skal lige se om jeg har forstået det korrekt.Helle wrote:Hvem har mon de bedste ideer?

Men seriøst set skal det vel helst være et spil uden det store "state". F.eks. det gen manipulerende spil vi spillede er simpelt nok, men jeg synes der er lidt for meget man skal huske og sætte sig ind i hver gang man kommer tilbage til spillet.
Offtopic: Jeg synes en lydbog er det bedste mod kedsomhed under rengøring.

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Jeg læser det nu ikke nødvendigvis som spil, men som generelle brætspilsaktiviteter.qute wrote:Skal lige se om jeg har forstået det korrekt.
I så fald er mit oplagte svar - surfing på BGG! Det kan jeg bruge uanede mængder tid på

Er det mere spilorienteret, så findes Coloretto bl.a. som onlinespil, og det tager jo ikke så lang tid at spille.