Helle wrote:Hmmm ... grine og gøre nar ...
Altså, det er rigtig nok - det har jeg altså
Helle wrote:Der er virkelig alt muligt smart, som man kan lave ... Code 777 spil, volcanoboard, og alle mulige fikse ting til at have med i flyet - diverse lege / spil på laminat holder hele ferien ... hvis bare man har en skrivefast pen ... personligt har jeg haft stor glæde af mit laminerede Diplomacykort - det kunne ligge i en hvilken som helst mappe, og lige blive trukket frem, når jeg havde et par minutter til at overveje allans næste træk i Diplomacy ...
Problemet er, at jeg synes det er forholdsvist meget besvær, og jeg nok også sjældent oplever at mine kort/bræt er udsat for så stor fare, at en laminering er det værd. Når vi spiller længerevarende spil (e.g. Axis And Allies) ryger der næsten altid en tre fire flasker rødvin ned (ellers kan man ikke holde ud at være rusland) og jo, jeg tænker da nogle gange på hvorvidt man burde laminere nogle eller dele af pengene - eller blot lade være med at spille med dem. Men der er endnu ikke sket det fjeneste, og jeg har aldrig oplevet at en laminering har reddet mig (udover det med "studiekortet", der så fik mig ind til fest).
Men jo, skal man ud med sarte kort, eller har man et rødvins-fjumre-gen, så ville jeg også vælge at laminere dele af mine spil.