Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re
- Has thanked: 306 times
- Been thanked: 403 times
Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
Jeg modtog Votes for Women. Dejligt med et nyt tema i et politisk spil ... og så ser det mekanisk strømlinet ud.
frouvne, administrator

- Gunness
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 310 times
- Been thanked: 324 times
Det er jeg spændt på at høre om. Jeg har været med på fire af Thundergryphs projekter, og man må i hvert fald give dem, at de mestrer at give spil table presence. Jeg synes ikke altid, at indholdet i spillene har kunnet følge med, og DJ så meget ambitiøst og også en smule uoverskueligt ud.
Bestilt: Unconscious Mind, Rise & Fall, Beast, 7th Citadel, Arkeis, Fractal, Septima, Dark Quarter, Through Ice and Snow, Hegemony, Senjutsu, Sleeping Gods 2
Seneste: Spire's End, Earth, Mosaic, Lawyer Up, Chr. of Crime 1400
Seneste: Spire's End, Earth, Mosaic, Lawyer Up, Chr. of Crime 1400
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re
Jeg skal nok skrive, når jeg har fået det prøvet. Udover temaet var det nok den kendsgerning, at Simone Luciani var en af designerne, der overbeviste mig om at det skulle prøves.Gunness wrote: ↑Mon Mar 20, 2023 4:35 pmDet er jeg spændt på at høre om. Jeg har været med på fire af Thundergryphs projekter, og man må i hvert fald give dem, at de mestrer at give spil table presence. Jeg synes ikke altid, at indholdet i spillene har kunnet følge med, og DJ så meget ambitiøst og også en smule uoverskueligt ud.
frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Til formiddag modtog jeg Knightmare Chess. Jeg åbnede det straks og skimmede reglerne mens jeg sad og talte med min søn. Så ti minutter efter det var indenfor døren var vi i gang med vores første spil. Aldrig har jeg grinet så meget over et spil Skak som vi gjorde her! 

frouvne, administrator