Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Has thanked: 38 times
Been thanked: 70 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by zfire »

Jonezy wrote: Sun Feb 04, 2024 10:50 am
zfire wrote: Fri Feb 02, 2024 9:47 pm Yup og husker det som om jeg vandt :lol: , men det er også ved at være lidt tid siden. BGG siger Maj 2021.
Så har jeg jo en revanche til gode. Den må vi prøve at få plads til på et tidspunkt. :)
Ja det må vi se om vi kan få tid til på et tidspunkt ;)

I andre nyheder så kom Life of the Amazonia ind af døren i går. Det har fået en del hype fra en hvis youtube kanal(DT), men jeg har været lidt skræmt væk af prisen. Så kom der lidt pres fra hvisse kendte ansigter herinde *host*Jon/Carsten*host* og så måtte det jo prøves :lol:
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 429 times
Been thanked: 601 times

Post by Frouvne »

Mandag kom Perspectives ind ad døren få timer før vi tog afsted på ferie. Så det blev pakket ned og bliver forhåbentlig testet en af de kommende dage.
frouvne, administrator

Image
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Has thanked: 38 times
Been thanked: 70 times

Post by zfire »

I går kom nogle små spil fra Japan ind af døren, Gambler × Gamble! og Wizards Cup
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 266 times
Been thanked: 157 times

Post by Jonezy »

Har en svaghed for dex spil og da Tom Vasel (som jeg egentlig sjældent er helt enig med) snakkede varmt om Dodos Riding Dinos blev jeg nysgerrig. Det er et racespil med dex elementer og et så fjollet tema, som dodo fugle der rider på dinosaurer; det talte lige til mit fjollede jeg. Så da de lavede en kickstarter for stand alone udvidelsen Dodos Riding Dinos Dodo Dash hoppede jeg i med begge ben og nappede både grundspil og stand alone udvidelsen.

Nu bliver missionen så at finde ud af hvilke version jeg bedst kan lide, så jeg kan sende den anden videre.
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 429 times
Been thanked: 601 times

Post by Frouvne »

I går kom Wyrmspan i hus.
frouvne, administrator

Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 467 times
Been thanked: 509 times

Post by Gunness »

Holy moley, hvor har The 7th Citadel været længe undervejs. Men jeg har modtaget tre eksemplarer i dag.
De første tilbagemeldinger er virkeligt positive, så jeg glæder mig til at komme i gang med det.
Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply