I går var trekants/jyllandsgruppen samlet og jeg havde følgende på bordet:
- 2x
Santiago som jeg vist er blevet enig med mig selv om at jeg kun vil foreslå ved 5 spillere. Vi var 5 begge spil, men den måde runderne går op på, hvor mange marker der kommer ud og presset på ens pengepung i auktionen gør at det bare er bedst med 5
- 4x
ハーベスト (Harvest) stadig en hyggelig lille filler som alle kan være med til
- 1x
Age of Steam 6 spiller med 3 nye spillere, hvoraf det ikke gik godt for 2 af dem. Men de formåede at holde sig ud af bankruptcy, hvorimod jeg formåede at lave at grum fejl i sidste runde som gjorde at jeg endte 1 point bag en delt første plads.
- 1x
Bus hvor man godt kan se det er et Splotter spil, men reglerne er ikke særligt komplekse så mange flere kan være med end deres andre spil. Men som altid med Splotters så hvis man kommer til at lave en fejl i starten så kan det ramme ens spil ret hårdt, hvilket jeg selvfølgelig formåede at gøre. Men stadigt et jeg meget gerne vil udforske mere, specielt også fordi det ikke tager særligt lang tid(1½ time ish)
- 1x
Glory to Rome for snart lang tid siden havde jeg lavet en PNP af dette, og nu kom det så endeligt på bordet. Som altid med Chudyk spil så har man svært ved at få et godt overblik i sit første spil og det er et spil med en masse overpowered bygning(hvis alt er overpowered er intet af det

). Jeg har også tidligere spillet Chudyks Mottainai og jeg vil helt klart beholde begge af dem(hvor Mottainai er bedst med 2 og GTR er bedre 3-5). Håber jeg kan få det på bordet igen, hvilket selvfølgeligt kan være lidt svært da man med Chudyks spil gerne vil spille det flere gange med samme spillere.
- 2x
Faraway - God filler lige af slutte af med