Hvad har du spillet i dag? April 2024

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 657 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Frouvne »

I aftes blev det tid til at få prøvet Vindication, der er et spil, jeg ved flere lejligheder har luret på uden at tage skridtet til at anskaffe mig det. Spillet er unægteligt meget abstrakt men til gengæld så virker det ret strømlinet. Og det kan i høj grad opveje tabet af tema. Så for mig fungerede det i høj grad - det var faktisk rart med et spil uden for mange dikkedarer ... ja, vi havde ikke inkluderet noget af det meget udvidelsesmateriale. Og jeg er heller ikke sikker på, at det er nødvendigt. Til gengæld vil jeg heller ikke udelukke, at man godt kan putte et lag eller to på, når man har spillet det et par gange uden at det vil have en negativ effekt. Man må sige, at Orange Nebula har formået at lave nogle originale spil. Håber at jeg får lejlighed til at prøve Unsettled igen en gang og at Spirit Fire kommer til at imponere endnu mere end sine forgængere.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 657 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Frouvne »

Fredag forsøgte vi endnu en gang at sætte Nugget og Ghillie op imod Gendricks i Too Many Bones. Det var endnu en gang en nedslående omgang; vi nåede frem i tide til at vi kunne få to forsøg på at slå Tyranen men var begge gange tæt på og så alligevel så langt fra. Vi blev enige om, at det kunne være interessant at foretage endnu et forsøg, hvor vi byggede vores Gearlocs meget mere op omkring Skills. Det gjorde vi så her til aften, hvor vi også fik følgeskab af vores Gearloc Child, som vores datter havde ønsket, vi skulle inkludere. Det fungerede langt bedre og med en sen ankomst til Tyranen, havde vi kun et forsøg til at få bugt med ham i. Det lykkedes til gengæld også og vi havde et ret underholdende spil.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 657 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Frouvne »

Til formiddag tog vi igen fat i Too Many Bones og bakkede tilbage til Nom som Tyrant. Det skyldtes primært, at vi ville prøve to - for os - nye Gearlocs nemlig Duster og Static. På papiret er de simple, men jeg syntes, jeg havde mine vanskeligheder med at få Static ordenligt i gang. Faktsik klarede vi os overraskende let igennem de første seks runder. Først i de to sidste runder fik vi vanskeligheder for alvor - men det fik vi så også! Mit store problem var nok at få flow i mine Counters og så fik jeg ingen Bones, hvilket er et problem, når ens Gearloc er dybt afhængig af dem. Nå, det skal prøves igen!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 561 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Gunness »

Fik prøvet Oak med en par kammerater her i eftermiddag. I spillet er man en druide-orden, der kæmper om at blive ærke-Egens (det er et træ) nye favoritter, så man kan lære dens hemmeligheder bla bla bla. Ok, temaet er lidt tyndt, men no matter, vi er ude i klassisk worker placement, hvor man placerer sine druider på forskellige handlinger, opgraderer dem til ærke-druider og sætter nogle af dem til at kravle op i ærke-Egen, så de kan score point og ressourcer, når der er solhvervsfest.

Image

Spillerne er selv med til at styre timingen i, hvornår der er fest, ligesom de kan købe diverse dyr og bygninger, der låser op for nye strategiske muligheder.
Rent spilmekanisk er Oak ikke synderligt originalt, men det fungerer godt som et mellemtungt euro med pænt arkwork. Reglerne er som sådan ikke svære, men jeg synes, at spillets ikonografi spænder lidt ben for det ved ikke at være så intuitiv, som den kunne have været. Og så har man valgt, at opgraderingen til ærke-druide sker ved at sætte en lille plasticdims (taske, ravn mv.) på ens druide-meeple. Det føles en smule fiddly, og det er i hvert fald svært at sammenholde de små ikoner for de forskellige typer med de forskellige plasticdimser. F.eks. har vi her en meeple med en kappe, som vist nok hedder en Recluse/eneboer, og når det matchende ikon til venstre er ca. 1 cm højt, er det vanskeligt at skelne den ene plastic-beklædning fra den anden.

Image

Men det er nok en tilvænningsspørgsmål, og jeg var fint underholdt.
Last edited by Gunness on Sun Apr 14, 2024 10:16 pm, edited 1 time in total.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Andrea »

Vi blev inviteret til at spille Wyrmspan hos et vennepar i går, og det sagde vi naturligvis ikke nej til. Det var første gang, at jeg prøvede det med fire spillere, og det fungerede godt. Jeg havde dog ret svært ved at få en god maskine i gang i forhold til at producere ressourcer, ligesom jeg konsekvent var uheldig med at bygge op til turn goals, så det var ikke en særlig imponerende indsats.

Til gengæld prøvede vi bagefter Bangkok Klongs, som jeg har spillet én gang før, men som jeg på ingen måde kunne huske noget fra. Det var en ret kaotisk - tenderende til tilfældig - omgang, hvor ingen havde nogen anelse om, hvad de foretog sig, og derfor var det nok mere held end forstand, at jeg blev nr. to i det spil. Men heldigvis var det hyggeligt uanset hvad :)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 561 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Gunness »

^Nu har Wyrmspan jo været ude i lidt tid, og vi har vist alle spillet Wingspan. Så hvad er dommen her mellem de to spil? Hvor meget en ændring er Wyrmspan, er det lige så godt som gateway-spil etc.?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 657 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Sun Apr 14, 2024 8:29 pm ^Nu har Wyrmspan jo været ude i lidt tid, og vi har vist alle spillet Wingspan. Så hvad er dommen her mellem de to spil? Hvor meget en ændring er Wyrmspan, er det lige så godt som gateway-spil etc.?
Jeg har nok ikke spillet Wyrmspan nok til at du skal lægge så meget i min hovedkonklusion, der er, at jeg er indstillet på at skaffe mig af med Wingspan. Om det reelt sker er en anden sag. Lige pt har Helle vist modsat sig det. Rent tematisk er jeg langt mere til Wingspan men Wyrmspans mekanikker klikkede nok lidt bedre for mig og det gør da ikke noget at de tilgængelige ressourcer ikke afgøres af terninger, at alle ikke bare lægger æg den sidste runde eller to etc. Jeg blev nok også lidt skuffet over udvidelserne til Wingspan, så hvis jeg med Wyrmspan på hylden kan spare fire æsker væk (Wingspan og to udvidelser) er det også værd at tage med.

Vi har brugt eftermiddagen i selskab med Static og Duster, som vi havde sat op imod Drellen i Too Many Bones. Det har været en underholdende men også lang og udmarvende omgang. Det er faktisk et spil, jeg efter at have spillet kan føle mig fysisk træt af. Jeg tror i høj grad det også hænger sammen med at vi begge tog fat på nye Gearlocs og derfor har famlet rundt.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 561 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Gunness »

Tak for tilbagemeldingen! Vores Wingspan er for længst solgt (selv om jeg godt kunne lide temaet), og jeg tror umiddelbart ikke, at drageversionen er tilpas anderledes til, at den skal stå på hylden. Men vi støder jo helt sikkert på det før eller siden, og så var det mest en overvejelse mht, hvor højt man skulle prioritere at få det prøvet :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Andrea »

Gunness wrote: Sun Apr 14, 2024 9:20 pm Tak for tilbagemeldingen! Vores Wingspan er for længst solgt (selv om jeg godt kunne lide temaet), og jeg tror umiddelbart ikke, at drageversionen er tilpas anderledes til, at den skal stå på hylden. Men vi støder jo helt sikkert på det før eller siden, og så var det mest en overvejelse mht, hvor højt man skulle prioritere at få det prøvet :)
I kan bare spille det hos os. Hvis I kan holde ud at høre på "nej hvor er den nuttet"-kommentarer om samtlige dragekort :lol:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 657 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Frouvne »

I aftes spillede vi Tyrants of the Underdark: Board Game. Det er en Dominion-klon med et tilføjet bræt. Spillet var let tilgængeligt og ganske underholdende. Det blev dog et relativt kort spil og det klædte det nok ikke særlig godt at blive spillet med kun to spillere. Undervejs tænkte jeg på hvor meget forventningerne til komponenternes kvalitet er ændret de senere år. Man markerer sine tropper på kortet med nogle relativt små runde papstykker, jeg tror man tidligere ville syntes havde en fin tykkelse. Det samlede indtryk var dog lidt tarveligt med dagens standarder. Kortene var ligeledes af den lidt tarveligere slags ... men altså var spillet som sådan fint. Min primære anke vil være, at jeg med min strategi ret entydigt gik efter at få mange tropper på bordet og at sprede mig mest muligt. En kedelig men åbenbart meget effektiv strategi med kun to spillere.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 657 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Frouvne »

Det er efterhånden nogle år siden jeg har været på Djengis Con, som løber af stablen i denne weekend. Det har dog ikke afholdt mig fra at få spillet. Min datter udfordrede mig til Skak og Beasts of Balance. Hun var faktisk bedre til Skak end jeg havde regnet med, så det kan da godt være, at vi skal kigge lidt nærmere på det. Der er blevet spillet Monza og Sea Salt & Paper har været fremme flere gange. Spots fik vi også prøvet - det er lidt tamt med to spillere. Gad godt vide om det fungerer bedre med flere spillere. Til formiddag spillede vi Too Many Bones, hvor vi først lod Static og Patches kæmpe imod Nom. Det gik fuldkommen galt - men de er nok også begge for defensive til sådan en kamp. Derefter udskiftede vi Static med Ghillie og så kæmpede vi ret overlegent ... lige til vi mødt Nom og så gik det endnu en gang galt.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 314 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Jonezy »

Vi holdt 'polterabend' for Carsten i går (han er sådan set allerede blevet gift i Bolivia, men de skal også holde en ceremoni i Danmark) og endte med lidt brætspil hos mig.

Først fik HABA's Key serien en ordentlig omgang. Det er et deduktionsspil uden ture, hvor man bare tager kort med nye oplysninger til man har løst sagen. Vi spillede: The Key: Sabotage at Lucky Llama Land, The Key: Theft in Cliffrock Villa og The Key: Murder at the Oakdale Club. Det er altså et system der fungerer; nogle af minispillene for at finde spor er lidt bøvlet, især dem i Sabotage in Lucky Llama Land, men vi hyggede os og skiftedes til at vinde.

Så fik Black Fleet en tur, det har jeg så ikke spillet siden 2016 kan jeg se. Det er pirat sjov, som ikke skal tages højtideligt på nogen måde, da det er fuld kaos og alle slår på alle. Ganske underholdende og virkelig flot produktion; lidt ærgerligt at Space Cowboys mest bruger energien på Unlock serien disse dage. En keeper i samlingen til når det skal være knap så seriøst.

De andre tog hjemad og mens Carsten ventede på et tog nåede vi en 2-spiller Vale of Eternity, som er et af mine nyeste spil i samlingen. Det er et lille kortspil, hvor man drafter kort og spiller dem til masser af komboer og synergier med virkelig lækkert artwork. Har spillet det lidt på BGA, men det højner klart oplevelsen at spille det 'rigtigt'. Det glæder jeg mig til at spille mere af. Fornemmer en mulig afløser til Fantasy Realms som sjov og hurtig gamer filler.

Så lidt blev der spillet i weekenden, selvom man ikke var til Djengis Con, hvor jeg håber at folk har haft masser af gode oplevelser.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 657 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Frouvne »

Vi nåede lige at runde weekenden af med endnu et spil Too Many Bones i håb om at vi kunne nå at hive en sejr i land. Denne gang var det Mulmesh der tog imod Patches og Ghillie. Missionen lykkedes: Patches holdt liv i Ghillie, der kunne afgive et angreb på 20 Dmg umiddelbart efter Mulmesh ankom til kampen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 561 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Gunness »

Jonezy wrote: Sun Apr 21, 2024 2:27 pm En keeper i samlingen til når det skal være knap så seriøst.
Altså til når man er færdig med Dodos Riding Dinos on Dodos? :D

Det lyder som en super hyggelig weekend og en fin måde at slutte en weekend af på!

Hele familien havde indfundet sig på årets Djengis Con, men meget af tiden var vi nu spredt for alle vinde, så det var ikke fordi vi overrendte hinanden.

Fredag tyvstartede jeg lidt hjemmefra. Vi skulle have en kammerat med, og vi nåede lige en gang Can't Stop, mens vi ventede på at komme afsted.
Vel ankommet, og efter at have hilst på en masse kendte ansigter, lagde jeg ud med Life of the Amazonia. Det er virkeligt pænt i den opgraderede version, og som en form for Cascadia på steroider fungerede det ret godt. Bag building-elementet er anderledes, men det giver noget af den samme vibe. Men nøj, jeg synes, at det blev langt til sidst - i hvert fald med fire. Ville nok house rule det og fjerne et dyr af hver art for at holde spilletiden nede.
Mads Fløe var på con'en som designer, og han havde bl.a. en masse prototyper med. Fik prøvet en enkelt bagefter. Et ultrasimpelt partygame om at finde på ordforklaringer. Virkede mere som en idé end et spil.
Til gengæld havde han sit færdige Shake That City med, som var ganske hyggeligt. Klart bedste element er den cube dispenser, som i hver runde spytter ni kuber ud i et tilfældigt mønster. Den så vi mere til lørdag. STC er et udmærket tile laying-familiespil. Ikke lige noget for mig, men jeg kan sagtens se attraktionen.

Efter ikke alt for god søvn i de dertil indrettede spejdersenge startede lørdag med det ultra-tyske Istanbul. På overfladen ligner Rüdiger Dorns 2014-spil 117 andre titler med en 1001 Nats Eventyr-setting, men det var overraskende sjovt at få sin købmand til sende sine assistenter rundt på en markedsplads og blokere for de andre spillere. Masser af interaktion og sjov med et strømlinet regelsæt. Vi prøvede det igen, denne gang med en udmærket udvidelse om at levere breve.
I slutningen af frokosten nåede jeg lige et spil Scout, der blev spillet utroligt meget i år.
Herefter var det igen prototype-tid, denne gang dog i en langt mere færdig udgave. Railforge: Recycle, Resettle fra Kåre Torndahl Kjær og Mads Fløe havde været på årets Fastaval og mangler mest den sidste polering. Spillet foregår i en Wall-E-agtig fremtid, hvor jorden er dækket af affald. Som spiller skal man rydde op og samtidig danne jernbaner mellem de forskellige byer på brættet. Dette gøres via samme cube dispenser som i Shake That City, men parret med noget sindrig tableau building blev det samlede resultat langt mere interessant, og der er nogle spændende mekanismer i forhold til jernbane-delen, hvor spillerne både kan samarbejde og modarbejde hinanden. Meget lovende.
Herefter hev Mads Carpe Diem frem - et Feld-spil, jeg ikke havde prøvet, men det fungerede godt og havde et stramt regelsæt.
Inden maden kunne vi også lige nu Wandering Towers, et ret fjollet lille spil fra Kramer & Kiesling om at stable tårne på et cirkulært bræt og spærre troldmandsmeeples inde i disse stabler. Der var nogle dele af de ellers ret simple regler, der virkede en smule "lost in translation", men vi hyggede os nu meget fint.

Image

Efter aftensmaden stod den på Western Legends, som jeg desværre har fået spillet alt for lidt. Det var i gode venners lag og hele familien, og vi havde det hyggeligt. Jeg prøvede mig med meget begrænset succes som lovens lange arm, men kvægtyve og bankrøvere havde desværre en fest ;)
Som sandkasse-oplevelse kan det bestemt noget, men mand oh mand, hvor er der meget nedetid med 6 spillere. Så koncentrationen kom og gik også lidt til sidst. Glæder mig til at prøve det igen med færre spillere.

Image

Vi rundede aftenen af med Jump Drive med Terminal Velocity-udvidelsen. Ikke alt for krævende efter en lang spilledag.

Søndag nåede jeg kun Shadow Kingdoms of Valeria, men det viste sig heldigvis at være weekendens bedste oplevelse. Et finurligt worker/dice-placement spil om at bekæmpe monstre, som løbende fører til, at man låser op for nye evner. Der var masser af interaktion og højlydte suk, når ens nøje udsete terning blev snuppet for næsen af én :D Lige hvad jeg kunne overskue på det tidspunkt.

Image

Således sluttede endnu en glimrende con med masser af gode oplevelser for hele familien. Det er ikke altid nemt at finde på noget, som alle synes er sjovt, men det her er i hvert fald en succes. Glæder mig allerede til næste år :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 314 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvad har du spillet i dag? April 2024

Post by Jonezy »

Gunness wrote: Mon Apr 22, 2024 10:52 am
Jonezy wrote: Sun Apr 21, 2024 2:27 pm En keeper i samlingen til når det skal være knap så seriøst.
Altså til når man er færdig med Dodos Riding Dinos on Dodos? :D
Sgu ikke sikker på at Dodos Riding Dinos er en keeper. :)

Har været forbi Jesper i dag til endnu en omgang Space Station Phoenix. Total klasse spil nu, da jeg endelig fik skovlen under Jesper. :wink: Men spøg til siden synes jeg altså, at det er et rigtig fint spil, hvor replayability er stort med nye space hubs og sektorer i hvert spil. Det kan noget det spil i hvert fald.
Image
Post Reply