August måned har indtil nu på året været suverænt den måned, hvor jeg har spillet færrest spil.
Animal Upon Animal - 10
Secret Hitler - 5
The Shipwreck Arcana - 4
Arcs - 3
Slay the Spire: The Board Game - 3
My Little Scythe - 2
Funny Fishing - 1
Junior Labyrinth - 1
Kingdomino - 1
Klumpeduns - 1
Splendor - 1
Zombie Kidz Evolution - 1
Det glæder mig altid, når The Shipwreck Arcana kommer frem og ligeledes kan jeg begejstres over et børnespil som My Little Scythe, som det ellers er lang tid siden, vi har haft på bordet. Secret Hitler kom også i denne måned på bordet. I forrige måned var det med min søster og hendes familie og i denne med min bror og hans familie. Så jeg tror, der er basis for at vi kommer til at få det på bordet i flere familiesammenhænge og måske også at udforske nogle andre spil i samme genre, hvis vi kan bevare interessen. Slay the Spire: The Board Game havde jeg set frem til. Jeg syntes dog at manualen lader noget tilbage at ønske og det smittede en smule af på de første oplevelser. Men potentialet til et underholdende spil er bestemt til stede. Ikke overraskende er Arcs uden sammenligning månedens spiloplevelse. Det er super-underholdende undervejs og så forlader oplevelsen ikke rigtig én i de kommende dage. Et rigtig godt spil!
Månedens spiloplevelse august 2024
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 566 times
- Been thanked: 641 times
Re: Månedens spiloplevelse august 2024
August:
Death Valley - 2
I Guess This Is It - 2
Peacemakers: Horrors of War - 2
Rear Window - 2
Spectral - 2
Canvas - 1
Cascadia: Rolling Rivers - 1
Distilled - 1
Durian - 1
London (Second Edition) - 1
SCOUT - 1
Viticulture Essential Edition - 1
Windmill Valley - 1
Det var en stor fornøjelse at få prøvet Distilled med Goblen & frue på Bastard Cafe. God stemning og et godt spil. Death Valley har vist sig at være en fin lille filler til frokostpauser o.l. Jeg var også glad for at få prøvet både Canvas og Windmill Valley og konkludere: sjovt, men ikke noget jeg behøver at eje.
Månedens bedste oplevelse var dog Peacemakers, som jeg synes er et frisk pust og en original idé.
Death Valley - 2
I Guess This Is It - 2
Peacemakers: Horrors of War - 2
Rear Window - 2
Spectral - 2
Canvas - 1
Cascadia: Rolling Rivers - 1
Distilled - 1
Durian - 1
London (Second Edition) - 1
SCOUT - 1
Viticulture Essential Edition - 1
Windmill Valley - 1
Det var en stor fornøjelse at få prøvet Distilled med Goblen & frue på Bastard Cafe. God stemning og et godt spil. Death Valley har vist sig at være en fin lille filler til frokostpauser o.l. Jeg var også glad for at få prøvet både Canvas og Windmill Valley og konkludere: sjovt, men ikke noget jeg behøver at eje.
Månedens bedste oplevelse var dog Peacemakers, som jeg synes er et frisk pust og en original idé.
Bestilt: Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Peacemakers, Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr
Seneste: Peacemakers, Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr