Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 385 times
- Been thanked: 228 times
Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
Så blev jeg lige overvældet af Terraforming Mars udvidelser.
Fire nye maps at spille på, en ordentlig bunke nye Prelude kort, samt 35 variable milestones og awards tokens. Så nu kan jeg spille TM for life.
Jeg er blevet bedre til at holde mig fra udvidelser, men nogle gange går det galt alligevel. Det er ellers godt nok meget få spil, jeg spiller så meget at udvidelserne giver mening.
Nogle der er friske på en sommerhus tur, hvor vi ikke spiller andet end TM?
Fire nye maps at spille på, en ordentlig bunke nye Prelude kort, samt 35 variable milestones og awards tokens. Så nu kan jeg spille TM for life.
Jeg er blevet bedre til at holde mig fra udvidelser, men nogle gange går det galt alligevel. Det er ellers godt nok meget få spil, jeg spiller så meget at udvidelserne giver mening.
Nogle der er friske på en sommerhus tur, hvor vi ikke spiller andet end TM?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 531 times
- Been thanked: 749 times
Jeg kom lige til at erhverve mig Arcs. Jeg blev grebet af hypen. Grundspillet ser jeg stort potentiale i - nu må vi så se, om det kan leve op til det. Jeg sikrede mig samtidig også Arcs: Leaders & Lore og Arcs: The Blighted Reach Campaign Expansion. Sidstnævnte er jeg meget i tvivl om jeg nogensinde vil nå til. Men det lyder fedt!
frouvne, administrator
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Efter de traditionelle slagsmål med PostNord, hvor de var godt i gang med at returnere min pakke til UK uden at have forsøgt at aflevere den fik jeg i dag leveret Slay the Spire. Jeg har kun snuset til det på Computer - hvilket i øvrigt efterlod et rigtig fint indtryk - men vil som med så meget andet heller spille det live og her endda som et samarbejdsspil. Nu skal jeg så lige have smidt 500 kort i kortlommer og så er jeg forhåbentlig snart klar til at teste spillet.
frouvne, administrator
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Videospillet er VIRKELIG godt. Det er en meget intuitiv deck builder og kan være stærkt vanedannende. Stor anbefaling.Frouvne wrote: ↑Thu Aug 08, 2024 8:20 pm Efter de traditionelle slagsmål med PostNord, hvor de var godt i gang med at returnere min pakke til UK uden at have forsøgt at aflevere den fik jeg i dag leveret Slay the Spire. Jeg har kun snuset til det på Computer - hvilket i øvrigt efterlod et rigtig fint indtryk - men vil som med så meget andet heller spille det live og her endda som et samarbejdsspil. Nu skal jeg så lige have smidt 500 kort i kortlommer og så er jeg forhåbentlig snart klar til at teste spillet.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Det er et af de få PC spil jeg har prøvet i de senere år og jeg havde en virkelig god oplevelse. Men alligevel spillede jeg det kun et par gange; jeg kan ikke længere mobilisere engagementet for at spille på en computer.Jonezy wrote: ↑Fri Aug 09, 2024 7:31 pmVideospillet er VIRKELIG godt. Det er en meget intuitiv deck builder og kan være stærkt vanedannende. Stor anbefaling.Frouvne wrote: ↑Thu Aug 08, 2024 8:20 pm Efter de traditionelle slagsmål med PostNord, hvor de var godt i gang med at returnere min pakke til UK uden at have forsøgt at aflevere den fik jeg i dag leveret Slay the Spire. Jeg har kun snuset til det på Computer - hvilket i øvrigt efterlod et rigtig fint indtryk - men vil som med så meget andet heller spille det live og her endda som et samarbejdsspil. Nu skal jeg så lige have smidt 500 kort i kortlommer og så er jeg forhåbentlig snart klar til at teste spillet.
frouvne, administrator
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 588 times
- Been thanked: 660 times
Peacemakers: Horrors of War ankom fra Gamefound i dag.
Det har været en af den type kampagner, der giver én tiltro til crowdfunding. Ikke for dyrt, klar og gennemsigtig kampagne med løbende opdateringer - og til tiden (!) Jeg kender primært finske Snowdale Design fra Lands of Galzyr og deres Dale of Merchants-serie, men jeg vil da helt sikkert holde øje med dem fremover.
Det har været en af den type kampagner, der giver én tiltro til crowdfunding. Ikke for dyrt, klar og gennemsigtig kampagne med løbende opdateringer - og til tiden (!) Jeg kender primært finske Snowdale Design fra Lands of Galzyr og deres Dale of Merchants-serie, men jeg vil da helt sikkert holde øje med dem fremover.
Bestilt: Explorers of Navoria, Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Unconscious Mind, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall, Bable, Peacemakers, An Age Contrived
Seneste: Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall, Bable, Peacemakers, An Age Contrived
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
To styk spil er dukket op:
Rise & Fall er nyeste spil fra Christophe Boelinger (Dungeon Twister, Living Planet), et civ-agtigt spil med et bræt, hvor man bygger et 3D-landskab op. De første tilbagemeldinger virker meget lovende.
Bable er et lille co-op kortspil med kommunikations-benspænd.
Rise & Fall er nyeste spil fra Christophe Boelinger (Dungeon Twister, Living Planet), et civ-agtigt spil med et bræt, hvor man bygger et 3D-landskab op. De første tilbagemeldinger virker meget lovende.
Bable er et lille co-op kortspil med kommunikations-benspænd.
Bestilt: Explorers of Navoria, Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Unconscious Mind, Dark Quarter, Through Ice & Snow
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Det var jeg også meget fristet af, da kampagnen kørte.
Jeg modtog for et par dage siden: Endeavor: Deep Sea. Det blev støttet på baggrund af mine erfaringer med Endeavor: Age of Sail, som jeg var meget begejstret for. Det ser dog ud til at de er tilpas ens til at man nok højst behøver at eje det ene.
frouvne, administrator
- Jonezy
- 1000+ indlæg
Så dukkede mit Endeavor Deep Sea også op. En syret oplevelse at se sit eget navn sidst i regelbogen.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Modtog en playmat til Arcs i dag - så nu er der ikke nogen undskyldninger for ikke at få det på bordet snarligst!
frouvne, administrator
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Imens andre valfarter til Essen i disse dage, nøjedes jeg med at lægge vejen forbi det lokale posthus, hvor der lå en pakke til mig med Gaia Project: The Lost Fleet.
frouvne, administrator
- Gunness
- 5000+ indlæg
Wow, der er da legetøj til de næste tre uger... ok ok, 14 dage Det grafiske niveau på moderne brætspil er utroligt højt, og det må virkelig være fristende bare at købe noget alene baseret på forsiden (Atlantis Exodus = savl!).
Jeg er spændt på at høre nogle rapporter om bl.a. Shackleton Base. Og måske især SETI. Det er jo vildt med designeren, Tomáš Holek. Inden Spiel havde han hele tre spil på BGGs Spiel Hotness liste (SETI #1, Galileo Galilei #2 og Tea Garden #13) - og det er i øvrigt hans første udgivelser Måske er han den vildeste designer i mands minde; det må tiden vise.De første rapporter om SETI og GG er i hvert fald positive, så måske er der noget om snakken.
Jeg havde en kammerat med på messen, der købte Factory of Dreams med hjem til mig. Og så havde han i mellemtiden modtaget Mycelia, som jeg prøvede en demo af på Essen sidste år. Alt i alt lugter det lidt af at ha' været med
Jeg er spændt på at høre nogle rapporter om bl.a. Shackleton Base. Og måske især SETI. Det er jo vildt med designeren, Tomáš Holek. Inden Spiel havde han hele tre spil på BGGs Spiel Hotness liste (SETI #1, Galileo Galilei #2 og Tea Garden #13) - og det er i øvrigt hans første udgivelser Måske er han den vildeste designer i mands minde; det må tiden vise.De første rapporter om SETI og GG er i hvert fald positive, så måske er der noget om snakken.
Jeg havde en kammerat med på messen, der købte Factory of Dreams med hjem til mig. Og så havde han i mellemtiden modtaget Mycelia, som jeg prøvede en demo af på Essen sidste år. Alt i alt lugter det lidt af at ha' været med
- zfire
- 100+ indlæg
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 78 times
Ja det kommer nok til af tage måneder at nå alle igennem. Jeg holdte mig heldigvis for det meste til min liste, at den liste så var ret lang på forhånd gør det så ikke meget bedre
Tomas Holek var faktisk tæt på at have 4 spil med til Essen. Han har et mere hos Delicious Games som dog blev udsat til næste Essen så han ikke ville have 4 til samme Essen
Jeg har ikke prøvet SETI endnu, men de andre jeg var sammen med dernede var ret vilde med deres demo(og efterfølgende spil på hotellet/hjemme).
Tomas Holek var faktisk tæt på at have 4 spil med til Essen. Han har et mere hos Delicious Games som dog blev udsat til næste Essen så han ikke ville have 4 til samme Essen
Jeg har ikke prøvet SETI endnu, men de andre jeg var sammen med dernede var ret vilde med deres demo(og efterfølgende spil på hotellet/hjemme).