Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 646 times
Been thanked: 730 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Det er da den mest nyttige Zombicide-info, jeg længe har set!
Bestilt: Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World
Seneste: Andromeda's Edge, Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 456 times
Been thanked: 259 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Bøvler med noget sygdom; det har jeg faktisk gjort siden jul, så det er ikke blevet til meget papspil desværre. Til gengæld gav fruen mig et gavekort til Faraos Cigarer i julegave og noget af det er allerede brugt på årets første brætspils indkøb. Ikke noget nyt og hot, men et spil jeg har kigget på i længere tid, nemlig The Guild of Merchant Explorers.

Håber det er den gode puzzlely oplevelse med simple regler og hurtig spilletid, som jeg tror det er.

Zombicide er forresten er herlig omgang terninge chucker med simple regler og masser af minier. Men CMON har nok lige malket den kontant ko nok.
Image
Post Reply