Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 708 times
Been thanked: 834 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Hvordan er Zatu med indpakning? Og har de styr på IOSS?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 630 times
Been thanked: 917 times

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Fri Apr 25, 2025 10:36 pm Hvordan er Zatu med indpakning? Og har de styr på IOSS?
Zatu Games har fået meget kritik for deres (mangel på) indpakning. Det er lidt til den skødesløse side. I stede for oceaner af bobleplast eller skum-fyld, er der gerne smidt et par ark kraftig kardus ned i æsken. Men jeg tror nu aldrig, jeg har haft nogle spil, der er kommet alvorligt til skade af den grund. IOSS havde de fuldkommen styr på som nogle af de første. Så har der været en periode, hvor de ikke altid kunne sende, når det kom til stykket. Nu er der igen kommet styr på det, men jeg tror, at det måske er en af årsagerne til at de ikke rigtig får spillene ud af døren. Jeg har i hvert tilfælde flere gange oplevet at ordrene ikke har rykket sig ud af stedet før jeg har været i dialog med dem af flere omgange. Alt i alt er de ikke kommet på den sorte liste hos mig. Men jeg forventer, at der vil være bøvl med ordren, hvis jeg sender den til dem. Jeg har dog aldrig oplevet, at jeg ikke er endt med at få det, jeg har bestilt. Og jeg har handlet med dem mange gange.
frouvne, administrator

Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 708 times
Been thanked: 834 times

Post by Gunness »

Ok, tak for feedback. De bliver i stigende grad brugt til at levere crowdfunding-spil. Bl.a. Explorers of Navoria, hvor jeg havde et måned-langt slagsmål med PostNord. De insisterede på, at IOSS ikke var udfyldt korrekt, men kunne sjovt nok ikke fortælle, hvad der var galt :?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 630 times
Been thanked: 917 times

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Sat Apr 26, 2025 8:59 am Ok, tak for feedback. De bliver i stigende grad brugt til at levere crowdfunding-spil. Bl.a. Explorers of Navoria, hvor jeg havde et måned-langt slagsmål med PostNord. De insisterede på, at IOSS ikke var udfyldt korrekt, men kunne sjovt nok ikke fortælle, hvad der var galt :?
Ja, det er træls, når man ikke er enig med dem. Fair nok at de har et regelsæt, de skal agere ud fra - men når man er uenig, føler man sjældent, at de er rede til at rykke sig en millimeter. Til gengæld har jeg flere gange oplevet at hvis jeg har tænkt at de har begået en fejl og har valgt at lade pakken ryge retur uden at gå ind i en dialog med dem, så ender pakken alligevel med at blive leveret.
frouvne, administrator

Image
Post Reply