Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Has thanked: 80 times
Been thanked: 86 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by zfire »

Frouvne wrote: Wed Jun 18, 2025 8:10 am Så kom det første af årets ferie-spil, der skal med på ferie, hjem: Orapa Mine.
Det har også været på min radar, hvad der dog har holdt mig fra det var at det skulle være bedst 2 spiller(man gætter hinandens opsætning) eller solo(med en af de apps der er lavet til det), hvor de spiller antal er klart mit lavest spillede. Jeg har dog overvejet om 2 eksemplar så man kan spille op til 4(og stadig gætte hinandens opsætning) er svaret.

Hvilken version endte du med at få? De har ændret et par gange i spillet efter feedback. Første ændring var vist at tilføje en gennemsigtig brik. Anden ændring var at bytte farve på en af de store hvide brikker med den blå firkant/rhombus(så der nu er 1 stor hvid trekant, 1 stor blå trekant og 1 hvid firkant/rhombus).
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 654 times
Been thanked: 972 times

Post by Frouvne »

zfire wrote: Wed Jun 18, 2025 9:14 am
Frouvne wrote: Wed Jun 18, 2025 8:10 am Så kom det første af årets ferie-spil, der skal med på ferie, hjem: Orapa Mine.
Det har også været på min radar, hvad der dog har holdt mig fra det var at det skulle være bedst 2 spiller(man gætter hinandens opsætning) eller solo(med en af de apps der er lavet til det), hvor de spiller antal er klart mit lavest spillede. Jeg har dog overvejet om 2 eksemplar så man kan spille op til 4(og stadig gætte hinandens opsætning) er svaret.

Hvilken version endte du med at få? De har ændret et par gange i spillet efter feedback. Første ændring var vist at tilføje en gennemsigtig brik. Anden ændring var at bytte farve på en af de store hvide brikker med den blå firkant/rhombus(så der nu er 1 stor hvid trekant, 1 stor blå trekant og 1 hvid firkant/rhombus).
Jeg har udelukkende tænkt mig, at skulle spille det med to. Og måske endda så den ene bare stiller den anden en opgave. Så spillerantallet har jeg slet ikke kigget på.

Det må være den seneste version, jeg har fået. Jeg har brikker, som du beskriver det. Men nok også lidt ekstra for der var en errata-pose med med ro blå trekanter og to hvide kvadrater samt nogle skærme man kan gemme opstillingen bag, hvoraf det fremgår hvordan farverne blandes. (Jeg købte hos Philibert).
frouvne, administrator

Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 747 times
Been thanked: 875 times

Post by Gunness »

Min datter har fået Rolling Realms og Gloomhaven: Buttons & Bugs via sit arbejde. Ikke lige noget, der var på min radar, men man skulle da være et skarn... :)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Scales of Fate, World Order, Storyfold, Manhattan Project: Energy Empire
Seneste: Gloomhaven: B&B, How to Save a World, Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

I Hellerup er The Lord of the Rings: Fate of the Fellowship blevet modtaget. Det skulle have været med på ferie. Nu må vi i stedet glæde os til at komme hjem til at få det prøvet.
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

I går var jeg forbi den lokale købmand her i sommerlandet på Bornholm for at samle to pakker op. Det var åbenbart meget svært at finde dem selvom der ikke var mange pakker på hylderne. Men det passede også fint med at de begge kom fint fra Frankrig men derefter er blevet sendt frem og tilbage indenrigs i Danmark; f.eks. skulle de lige et smut fra Køge til Herning inden de så lige skulle over Køge igen. Man får lidt for pengene! Det var små sommerspil, der var at finde i pakkerne: Similo History, Sea Salt & Paper Extra Pepper og Sherlock Solitaire.
frouvne, administrator

Image
Post Reply