Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg

- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 705 times
- Been thanked: 1049 times
Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
Det er ikke mange titler jeg genkender i jeres Loot, så jeg har åbenbart ikke gjort mit research godt nok i år ... faktisk har det også været tæt på ikke eksisterende. Så ingen overraskelser der. Håber, at det er nogle fede spil, I har fået fat i - nu har jeg i hvert tilfælde noget at holde øje med! Severton er også en titel jeg er nysgerrig på, så den hører jeg meget gerne om erfaringer med, når de indløber.
frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg

- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 705 times
- Been thanked: 1049 times
Så fik jeg indlemmet Jisogi: Anime Studio Tycoon i samlingen. Det kunne godt ende med at blive det spil, jeg forbinder med Spiel 2025.
frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg

- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 968 times
Det så også virkeligt interessant ud! Jeg melder mig gerne som forsøgskanin 
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Scales of Fate, World Order, Storyfold, Manhattan Project: Energy Empire, Beast exp., Deep Regrets exp., Eldertide
Seneste: Voynich Puzzle, Siberian Manhunt, A Wild Venture, Leviathan Wilds, Tidal Blades 2
Seneste: Voynich Puzzle, Siberian Manhunt, A Wild Venture, Leviathan Wilds, Tidal Blades 2
- zfire
- 100+ indlæg

- Has thanked: 85 times
- Been thanked: 107 times
Der var en fra min lokale klub der købte det dernede så håber på at kunne spille det der.
Mht Tenby så læste jeg at det var udsolgt kl 10:40 men at man kunne bestille det hjem til med gratis fragt, ved dog ikke om det er "kickstarter" udgaven
Mht Tenby så læste jeg at det var udsolgt kl 10:40 men at man kunne bestille det hjem til med gratis fragt, ved dog ikke om det er "kickstarter" udgaven
- Gunness
- 5000+ indlæg

- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 968 times
Jeg har ledt rundt efter Info om gratis fragt uden at kunne finde noget. Ved du evt. mere?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Scales of Fate, World Order, Storyfold, Manhattan Project: Energy Empire, Beast exp., Deep Regrets exp., Eldertide
- zfire
- 100+ indlæg

- Has thanked: 85 times
- Been thanked: 107 times
Jeg må indrømme at jeg ikke ved noget om det, havde læst det på BGG for spil der blev udsolgt på Essen, så måske man skulle gøre noget dernede i deres bod for at få gratis fragt.
-
Rasmus Hviid
- 50+ indlæg

- Been thanked: 5 times
Man kunne få gratis fragt, hvis man bestilte på standen. Det var retailudgaven, så jeg sprang fra. Mon ikke det rammer retail i staten af det nye år?Jeg må indrømme at jeg ikke ved noget om det, havde læst det på BGG for spil der blev udsolgt på Essen, så måske man skulle gøre noget dernede i deres bod for at få gratis fragt.