Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 705 times
Been thanked: 1049 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Det er ikke mange titler jeg genkender i jeres Loot, så jeg har åbenbart ikke gjort mit research godt nok i år ... faktisk har det også været tæt på ikke eksisterende. Så ingen overraskelser der. Håber, at det er nogle fede spil, I har fået fat i - nu har jeg i hvert tilfælde noget at holde øje med! Severton er også en titel jeg er nysgerrig på, så den hører jeg meget gerne om erfaringer med, når de indløber.
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 705 times
Been thanked: 1049 times

Post by Frouvne »

Så fik jeg indlemmet Jisogi: Anime Studio Tycoon i samlingen. Det kunne godt ende med at blive det spil, jeg forbinder med Spiel 2025.
frouvne, administrator

Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 810 times
Been thanked: 968 times

Post by Gunness »

Det så også virkeligt interessant ud! Jeg melder mig gerne som forsøgskanin :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Scales of Fate, World Order, Storyfold, Manhattan Project: Energy Empire, Beast exp., Deep Regrets exp., Eldertide
Seneste: Voynich Puzzle, Siberian Manhunt, A Wild Venture, Leviathan Wilds, Tidal Blades 2
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Has thanked: 85 times
Been thanked: 107 times

Post by zfire »

Der var en fra min lokale klub der købte det dernede så håber på at kunne spille det der.

Mht Tenby så læste jeg at det var udsolgt kl 10:40 men at man kunne bestille det hjem til med gratis fragt, ved dog ikke om det er "kickstarter" udgaven
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 810 times
Been thanked: 968 times

Post by Gunness »

Jeg har ledt rundt efter Info om gratis fragt uden at kunne finde noget. Ved du evt. mere?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Scales of Fate, World Order, Storyfold, Manhattan Project: Energy Empire, Beast exp., Deep Regrets exp., Eldertide
Seneste: Voynich Puzzle, Siberian Manhunt, A Wild Venture, Leviathan Wilds, Tidal Blades 2
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Has thanked: 85 times
Been thanked: 107 times

Post by zfire »

Gunness wrote: Thu Oct 30, 2025 9:30 pm Jeg har ledt rundt efter Info om gratis fragt uden at kunne finde noget. Ved du evt. mere?
Jeg må indrømme at jeg ikke ved noget om det, havde læst det på BGG for spil der blev udsolgt på Essen, så måske man skulle gøre noget dernede i deres bod for at få gratis fragt.
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Been thanked: 5 times

Post by Rasmus Hviid »

Jeg må indrømme at jeg ikke ved noget om det, havde læst det på BGG for spil der blev udsolgt på Essen, så måske man skulle gøre noget dernede i deres bod for at få gratis fragt.
Man kunne få gratis fragt, hvis man bestilte på standen. Det var retailudgaven, så jeg sprang fra. Mon ikke det rammer retail i staten af det nye år?
Københavns Brætspilsklub: http://www.strategispil.dk
Jurymedlem for Guldbrikken
Post Reply