Kommune politianmelder brætspil
-
- 1000+ indlæg
Jeg tror at det er et af de meget meget få tilfælde hvor jeg uden at have set spillet, endsige prøvet det, kan komme med en meget rammende anmeldelse.
Men af hensyn til børnevenligheden, skal jeg her undlade at bruge den slags ord.
Men af hensyn til børnevenligheden, skal jeg her undlade at bruge den slags ord.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
-
- 500+ indlæg
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 839 times
Det kan da i alt fald ikke have taget mange sekunder at brygge hverken koncept, indhold eller "finish" ud
Og man må formode, at havde det ikke været for Politiken og andre observante medier, ville spillet - særligt spillepladen - sikkert snart have fundet fortrinlig anvendelse til indpakning af fisk eller lign

Og man må formode, at havde det ikke været for Politiken og andre observante medier, ville spillet - særligt spillepladen - sikkert snart have fundet fortrinlig anvendelse til indpakning af fisk eller lign

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- PandaGamer
- 10+ indlæg
Med Google er spillet let at finde.
"Spillet" ligner umiddelbart en omtematiseret udgave af "Snakes & Ladders", "Gåsespillet" og lignende. Dvs. slå en terning, flyt din brik og udfør handlingen knyttet til feltet (hvis der altså sker noget på pågældende felt). Der er ingen beslutninger at tage i spillet, og det er derfor rent definitorisk ikke noget spil.
"Spillet" ligner umiddelbart en omtematiseret udgave af "Snakes & Ladders", "Gåsespillet" og lignende. Dvs. slå en terning, flyt din brik og udfør handlingen knyttet til feltet (hvis der altså sker noget på pågældende felt). Der er ingen beslutninger at tage i spillet, og det er derfor rent definitorisk ikke noget spil.
Folkene bag spillet er nok heller ikke de sprødeste pølser på grillen - hvis du forstår sådan enPandaGamer wrote:Med Google er spillet let at finde.