Men jeg har fået det nye Gipf ind ad døren i dag - havde kun den gamle udgave, foruden China og et par små kortspil; Saboteur, Rosenkönig, Sakkara, GmbH & Co.KG og Circus Flocati ....
Jeg har skam set 1 & 2Helle wrote:Jeg har set 1 og 2, Qute, du må gerne se dem en dag, men jeg mangler set 3. Har ikke fået fat i det endnu ...
Men jeg har fået det nye Gipf ind ad døren i dag - havde kun den gamle udgave, foruden China og et par små kortspil; Saboteur, Rosenkönig, Sakkara, GmbH & Co.KG og Circus Flocati ....
Det er rart at få at vide.qute wrote: Tamsk er sådan set meget sjovt, men jeg synes slet ikke det kan måle sig med de andre.
Nej, det har jeg ikke og heller ikke set 3. Desværre var 1 og 2 udsolgt i dag, da jeg kiggede forbi Helle, for ellers havde jeg købt dem. Er det noget man bør investere penge i, hvis man finder dem andetsteds?qute wrote: Har du også Set 1 & 2?
Jeg synes grund spillet gipf bliver en del sjovere af at bruge den ekstra brikker.Helle wrote:Altså ja, hvis man er samler ...Men jeg tror, at man kan klare sig lang tid med de forskellige grundspil - og så kan det jo til syvende og sidst være, at man er ved at være lidt træt af Gipf spil ... så mit bud vil
være - vent og se tiden an, om du har behov for mere udfordring udover grundspillene ... vi har slet ikke haft anvendt vores udvidelsessæt endnu ....
Ok, jeg har ikke spillet så meget Gipf - jeg tænkte mest på det der med at skulle kombinere sine egne spil, hvilket vist også er meningen at man skal kunne gøre ... hmmm denne her tråd burde rykkes til en der hed "Gipfomania" eller lignende, ik´Qute ...!qute wrote:Jeg synes grund spillet gipf bliver en del sjovere af at bruge den ekstra brikker.Helle wrote:Altså ja, hvis man er samler ...Men jeg tror, at man kan klare sig lang tid med de forskellige grundspil - og så kan det jo til syvende og sidst være, at man er ved at være lidt træt af Gipf spil ... så mit bud vil
være - vent og se tiden an, om du har behov for mere udfordring udover grundspillene ... vi har slet ikke haft anvendt vores udvidelsessæt endnu ....
Wow, set 3 er endelig kommet ud. Snart kan jeg fuldende min samling. YAY
Det var da trist at høre, for det er da et yderst interessant spil. Alene spillets originalitet syntes jeg berettiger til, at man skal give det et par chancer. At spillet så faktisk er rigtig godt, gør det jo kun endnu mere trist, hvis det har et dårligt ry. Selv anskaffede jeg mig spillet på et tidspunkt, hvor det var meget eftertragtet og det formentlig primært fordi det på daværende tidspunkt var svært opdriveligt. Min umiddelbare vurdering vil dog være, at Tamsk er et af den slags spil, der skiller vandene; enten så kan man virkelig godt lide det eller det modsatte...lara wrote:[...] Jeg har egentligt kun hørt dårligt om Tamsk [...]
Der var kun et enkelt eksemplar, så det var ikke muligt.. Desuden var det en lidt mærkelig situation da der faktisk var en pris på spillet på 40 kr. Da jeg så kom til kassen blev prisen slået ind til 10 kr. Ekspedienten så også lidt overrasket ud, men 10 kr blev detHelle wrote:Kanzler wrote:I dag har jeg været i Bog&Idé på Strøget, hvor jeg i en afkrog af butikken fandt et et enkelt eksemplar af Knizia's Kingdoms til 10 kr![]()
Nice!![]()
En smart shopper havde straks købt 5, så der var noget at bytte med på forum.... Mon Kanzler var smart...?