Jeg må skuffe dig og sige at jeg syntes det var "OK" ('7' på BGG).Frouvne wrote:Min umiddelbare vurdering vil dog være, at Tamsk er et af den slags spil, der skiller vandene; enten så kan man virkelig godt lide det eller det modsatte...

Jeg må skuffe dig og sige at jeg syntes det var "OK" ('7' på BGG).Frouvne wrote:Min umiddelbare vurdering vil dog være, at Tamsk er et af den slags spil, der skiller vandene; enten så kan man virkelig godt lide det eller det modsatte...
Du ville skuffe mere, hvis du ikke forsøgte at skille dig ud!Jens_Hoppe wrote:Jeg må skuffe dig og sige at jeg syntes det var "OK" ('7' på BGG).Frouvne wrote:Min umiddelbare vurdering vil dog være, at Tamsk er et af den slags spil, der skiller vandene; enten så kan man virkelig godt lide det eller det modsatte...
Det kan jo være, at du kan introducere en gang eller engang?Andrea wrote:Godt valg - det er et fremragende spilHelle wrote:Tja, jeg har købt Age of Empires - og Lord of the Rings - Battlefieldsudvidelsen og så et par fortælle spil til sønnike, der er glad for at fortælle historier - nemlig Once upon a time og udvidelsen Dark Tales.
Du har ret, Andrea, jeg skal aldrig foreslå det mereAndrea wrote:Gerne - hvornår kan du sætte en uge af, så vi kan nå igennem alle de spil, vi efterhånden har talt om?Helle wrote: Det kan jo være, at du kan introducere en gang eller engang?
Hehe - nej, men jeg burde lave én!Helle wrote: Du har ret, Andrea, jeg skal aldrig foreslå det merehar du en liste med ting, vi har talt om at prøve?
Ja, det kunne være dejligt - at os "ikke-essen-farere" kunne blive introduceret af ægte kendere ... og ægte nørder!Andrea wrote:Hehe - nej, men jeg burde lave én!Helle wrote: Du har ret, Andrea, jeg skal aldrig foreslå det merehar du en liste med ting, vi har talt om at prøve?
Til gengæld kan det jo tænkes, at der kan laves et brætspilsarrangement i løbet af november (så folk bl.a. også kan få prøvet de nye spil fra Essen) - det må jeg lige lave en tråd om....