Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Min umiddelbare vurdering vil dog være, at Tamsk er et af den slags spil, der skiller vandene; enten så kan man virkelig godt lide det eller det modsatte...
Jeg må skuffe dig og sige at jeg syntes det var "OK" ('7' på BGG). :)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

I går ankom en pakke fra Critical Hit med mine seneste ATS (Advanced Tobruk System) køb:

- Darkest December. Tre små kort, masser af brikker og 20 scenarier fra Ardenner-offensiven.

- Advanced Tobruk expansion pack 1 - Wawell's 30,000. 12 nye scenarier til Advanced Tobruk.

- ATS Basic Game II - Streets of Stalingrad. Flot kort med kæmpe hexes, 4 scenarier.

Så der er 2. verdenskrig taktisk krigsspil til den store guldmedalje!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary

Warcraft

Post by weilmann »

I weekenden købte jeg Warcraft - the Boardgame fra Fantasy Flight.
http://www.boardgamegeek.com/game/7479

Det var stort set ubrugt, og så synes jeg ikke 75,- var så galt.

Er der forresten nogen der har prøvet det (var det et fejlkøb)?
Vær opmærksom på at jeg aldrig har prøvet pc-spillet, og derfor ikke vil sammenlige de to "udgaver".
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 928 times

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Min umiddelbare vurdering vil dog være, at Tamsk er et af den slags spil, der skiller vandene; enten så kan man virkelig godt lide det eller det modsatte...
Jeg må skuffe dig og sige at jeg syntes det var "OK" ('7' på BGG). :)
Du ville skuffe mere, hvis du ikke forsøgte at skille dig ud! :wink:
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Helle wrote:Tja, jeg har købt Age of Empires - og Lord of the Rings - Battlefieldsudvidelsen og så et par fortælle spil til sønnike, der er glad for at fortælle historier - nemlig Once upon a time og udvidelsen Dark Tales.
Godt valg - det er et fremragende spil :)
Aermord
25+ indlæg
25+ indlæg

Post by Aermord »

I sidste uge købte jeg Warrior Knights plus udvidelsen. Jeg ville have spillet med udvidelsen da det er lidt typisk for fantasyflight games at 'fixe' nogle ting i udvidelserne, hvilket vist skulle være tilfældet for dette spil.

Jeg tror at spillet er bedre end det står til at være på BGG, først og fremmest er temaet og spilletiden måske ikke så appelerende for masserne, men jeg tror spillet er en stjerne i svøb og jeg glæder mig til at få det spillet.
/Aermord

I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend. -- Faramir (J.R.R. Tolkien)
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Andrea wrote:
Helle wrote:Tja, jeg har købt Age of Empires - og Lord of the Rings - Battlefieldsudvidelsen og så et par fortælle spil til sønnike, der er glad for at fortælle historier - nemlig Once upon a time og udvidelsen Dark Tales.
Godt valg - det er et fremragende spil :)
Det kan jo være, at du kan introducere en gang eller engang?
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Helle wrote: Det kan jo være, at du kan introducere en gang eller engang?
Gerne - hvornår kan du sætte en uge af, så vi kan nå igennem alle de spil, vi efterhånden har talt om? :D
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Andrea wrote:
Helle wrote: Det kan jo være, at du kan introducere en gang eller engang?
Gerne - hvornår kan du sætte en uge af, så vi kan nå igennem alle de spil, vi efterhånden har talt om? :D
Du har ret, Andrea, jeg skal aldrig foreslå det mere :wink: har du en liste med ting, vi har talt om at prøve?
Vi må gå lidt på BSW i stedet ...
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Helle wrote: Du har ret, Andrea, jeg skal aldrig foreslå det mere :wink: har du en liste med ting, vi har talt om at prøve?
Hehe - nej, men jeg burde lave én!
Til gengæld kan det jo tænkes, at der kan laves et brætspilsarrangement i løbet af november (så folk bl.a. også kan få prøvet de nye spil fra Essen) - det må jeg lige lave en tråd om....
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Andrea wrote:
Helle wrote: Du har ret, Andrea, jeg skal aldrig foreslå det mere :wink: har du en liste med ting, vi har talt om at prøve?
Hehe - nej, men jeg burde lave én!
Til gengæld kan det jo tænkes, at der kan laves et brætspilsarrangement i løbet af november (så folk bl.a. også kan få prøvet de nye spil fra Essen) - det må jeg lige lave en tråd om....
Ja, det kunne være dejligt - at os "ikke-essen-farere" kunne blive introduceret af ægte kendere ... og ægte nørder!
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Tobias »

...og så lige et slag for de fysiske forretninger.
Sad og browsede lidt på Fantask's hjemmeside og fandt pludselig en masse rigtig gode tilbud, som endda lå billigere end online butikkerne.
Tikal, Augsburg 1520, Red planet og mange andre fremragende brætspil.
Og når man nu er der, er det svært ikke lige, at komme til at købe lidt mere :oops:

Jeg købte Easter Island til 150 kroner og Rabohnzel (bohnanza variant) for 50 kroner.
Specielt Easter Island glæder jeg mig til, at prøve. Et abstrakt spil med flotte komponenter.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Du har ret Tobias, fordi netbutikkerne ofte har relativt lave priser, så kan de rigtige butikker have ganske gode tilbud - for ikke at sige fantaskiske tilbud ....

I dag har jeg fået mit eget eksemplar af Aton, som jeg fik afprøvet i kbk i går med Jens. Jeg har tidligere fået det anbefalet af en bruger her på siden og havde derfor valgt at få det hjem til mig selv "her på falderebet" (som om det aldrig blev muligt at købe spil igen :wink: ), men heldigvis faldt prøvespillet i går godt ud.

Derudover, så fik vi et Quo Vadis og en udvidelse til River Crossing, som vi håber, at vi så snart får grundspillet til ... :D
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Jeg har shoppet hos Helle og Allan, og Tina og Jesper var så venlige at samle min pose med godter op i dag :)
De fleste indkøb skal bruges som gaver, men Submarine og Monstermaler er endt på vores egne hylder.
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Tina »

Godt nok har jeg ikke lige købt spil i dag, men jeg har vist ikke fået opdateret over den sidste måneds tid, så derfor kommer her listen af nyindkøbte spil:

Age of Empires
Smugglers of the Galaxy
Vanished planet
Battlestations kampagne udvidelse
Wyatt Earp
Marvel Heroes
Tikal
Shadows over Camelot
Blue Moon City

Desuden har jeg prøvet mig med nogle af de selv-udprintnings-spil der er listet på BGG (Har dog ikke fået klippet ud og spillet dem endnu):

Fatal Frame
Fire Fly - Keep Flyin'
Zombie Plague
Lost Treasures

Så lidt nyt er det jo blevet til :D
Post Reply