S: Shogun og Sienna

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg

S: Shogun og Sienna

Post by Danny »

Shogun 230 kr. shrinkwrapped - regler på tysk, fransk, hollandsk og italiensk (engelske regler kan downloades på Queen Games' hjemmeside) solgt
Siena 115 kr. shrinkwrapped - regler på engelsk, tysk og italiensk

Spillene kan hentes hos mig i Svendborg, og jeg har mulighed for at få dumpet dem til afhentning i Odense eller København - hvis det er Kbh, så skal jeg have besked senest 30. august!

De kan også sendes til PostDanmarks ågerpriser i en egnet æske, som også koster knapper.
Last edited by Danny on Wed Aug 29, 2007 8:40 pm, edited 4 times in total.
Danny Rasmussen
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

jeg tror, at jeg har en aftager til Shogun, og hvis det kan "dumpes" her i kbh ville det være helt perfekt - jeg vender lige tilbage til dig.

Helle
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Varming »

Ellers køber jeg meget gerne Shogun - du ved hvor i landet jeg gemmer mig :)

Jeg er også frisk på en byttehandel, kunne være du kunne bruge nogle af mine byttere i din forening - ellers køber jeg bare Shogun (hvis Helles reservation ikke holder)
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Jeg tror nu godt du kan regne med, at jeg er en ret sikker aftager - min svoger bad mig købe det til ham i Tyskland, desværre var der udsolgt lige da vi bestilte her i august, og han var vist lidt skuffet over ikke at få det med ...
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Danny »

Helle, jeg finder lige ud af hvor jeg "dumper" i Kbh og så får du besked pr. personlig meddelelse.

Varming - du kan nok alligevel få det gennem mig, da jeg meget snart bestiller fra Tyskland igen. Jeg har ikke noget i mod at bestille det igen, når bare jeg kan slippe af med det :D
Danny Rasmussen
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Helle »

Danny, sælg bare til Varming, jeg kan forestille mig, at der ikke går lang tid før vi laver en bestilling sydpå, og så kan min svoger få det med der.

Så i stedet for at du skal slæbe det herover, så bare lad det blive på Fyn ... Det er lige så nemt ....

Helle
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Danny »

Yes, det er rart ikke at skulle slæbe for meget. Varming, vi har en vinder eller snarere to (mig der ikke skal slæbe rundt på Shogun i Kbh) eller tre, når Helles svoger får sit spil! Shogun er reserveret til dig Varming.
Danny Rasmussen
Post Reply