For eksempel kunne jeg godt tænke mig at blive introduceret til:
- Friedrich
Reef Encounter
1830
Gunslinger
The Republic of Rome
Up Front
Revolution: The Dutch Revolt 1568-1648
Det skulle være muligt at klare en introduktion til flere af de titler, du omtaler. Modern Art ville endda være en mulig kandidat til fredagens spillearrangement...Andrea wrote:Uha, hvor skal jeg starte...
Princes of Florence
Shogun
Primordial Soup
Age of Steam
Modern Art
Hollywood Blockbuster
Torres
Britannia
Blue Moon
Evo
Tales of the Arabian Nights
... samt en lang række flere, som jeg dog enten regner med at prøve inde for de næste par måneder eller måske ligefrem køber!
Jag sitter och prövar Dutch Revolution ensam hemma. Det är ett fantasktisk vackert spel och med kvalitet i alla detaljer. Spelmotorn är inte helt enkel att förstå. Inte för att den är svår, men den är annorlunda än spel jag har erfarenhet av.Frouvne wrote: For eksempel kunne jeg godt tænke mig at blive introduceret til:
- Friedrich
Reef Encounter
1830
Gunslinger
The Republic of Rome
Up Front
Revolution: The Dutch Revolt 1568-1648
De ca. 3 timer er vist meget optimistisk - de fleste anmeldelser peger på et uoverskueligt antal valg, når man skal trække, og i det hele taget et højt kompleksitetsniveau. Men hvis det er mere simpelt end jeg tror, vil jeg kun blive glædeligt overrasket.BernadotteOnline wrote: Jag sitter och prövar Dutch Revolution ensam hemma...Allt spelas i fem rundor, cirka 3 timmar.
Medel svårighet.
Så meget mere grund til, at spille det snart inden det andet kommerNu kan de jo selvfølgelig være, at Phil Eklunds nyeste spil kommer til at trække endnu mere i nogle, når det dukker op