Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Den noget pebrede pris og de tvivlsomme komponenter til trods investerede jeg alligevel i et eksemplar af Phoenicia, som er det nye streamlinede remake af Scepter von Zavandor (hvilket igen var et streamlined remake af det gamle Outpost :)).

Phoenicia har fået gode ord med på vejen på da Geek, så jeg håber det falder i min smag. ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Jesper »

*host* Ikk' så meget i dag. Det var i forgårs jeg bestilte dem...

Red Star Rising - II Verdenskrig Østfront, som jeg er lidt skeptisk over, men nu skal det prøves.

To booster packs Axis & Allies Miniatures (Fantask har tilbud på disse...)

Bridges of Shangri La (Det var var næsten gratis når jeg nu bestilte fra USA)
Antiquity (Det var ikke gratis, men et godt tilbud (tror jeg), og så fik jeg jo et spil ekstra med (se ovenfor)).

(og så et ekstra sæt Attactix - man skal mindst have to sæt - hmrm)
Jesper Rugård Jensen
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg

Re: Warcraft

Post by Danny »

weilmann wrote:I weekenden købte jeg Warcraft - the Boardgame fra Fantasy Flight.
http://www.boardgamegeek.com/game/7479

Det var stort set ubrugt, og så synes jeg ikke 75,- var så galt.

Er der forresten nogen der har prøvet det (var det et fejlkøb)?
Vær opmærksom på at jeg aldrig har prøvet pc-spillet, og derfor ikke vil sammenlige de to "udgaver".
Jeg har desværre ikke prøvet det. Vi har et uspillet eksemplar i min forening, som jeg gav 130.50 kr. for som nyt, så du har da gjort et røverkøb. Det er måske et smart spil at have, hvis man kan lokke pc-spillerne til at prøve det. Det var egentlig derfor, jeg selv indkøbte det. Men jeg får ikke kigget på regler foreløbig.
Danny Rasmussen
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by stoffer »

Købt:

Shear Panic
Internal Contraptions
Cleopatra and the society of architects

Nam nam - flere spil til samlingen :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg

Re: Warcraft

Post by stoffer »

weilmann wrote:I weekenden købte jeg Warcraft - the Boardgame fra Fantasy Flight.
http://www.boardgamegeek.com/game/7479

Det var stort set ubrugt, og så synes jeg ikke 75,- var så galt.

Er der forresten nogen der har prøvet det (var det et fejlkøb)?
Vær opmærksom på at jeg aldrig har prøvet pc-spillet, og derfor ikke vil sammenlige de to "udgaver".
Jeg har prøvet det og.. ja, jeg synes ærlig talt ikke det var noget at råbe hurra for. Det er en udemærket titel at have på hylden for 75kr, hvis man skulle lokke ikke-brætspillere til at spille et spil, men lad dem for guds skyld ikke starte med Warcraft - The boardgame. Jeg har hørt udvidelsen gør en del ved spillets mekanismer, som vist har en øget effekt for sjovheds-faktoren, men .. jeg føler det er for mange penge at bruge på noget jeg umuligt tror kan trækkes op på normalt plan.

Prøv det med 4 spillere, det er slet ikke velegnet for 2 eller 3.
:::...---== Bananlikør ==--...:::
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

I dag modtog jeg It's Alive! - sendt direkte fra producenten. Fandt ud af, det nok var bedre frem for at vente til Essen, for... øh... der er jo lang tid til! :P
(ok, og fordi jeg ikke var sikker på, om det ville være muligt at købe til den tid).
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Der var sørme udsalg i butikken hvor jeg leger med dukker om tirsdagen, så jeg fik en spandfuld pokemon kort til knægten, som er begyndt at lege med dem. Det var halv pris, men stadig dyrt

Og til farmand gik der lige Inkognito og Drakon 2.ed. til en samlet hund
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Dahl
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Dahl »

en dejlig stor pakke fra housemousegames - you know what I'm talking about :twisted:
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Danny »

Har lige fået to af fantasyflights silverlinespil: Mutiny og Quicksand - jeg aner ikke om de er noget værd, men til 10 kr. stykket, så er det til at overleve.
Danny Rasmussen
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Jeg har købt Napoleons Triumph. Jeg regner med at kunne lægge mine klamme hænder på det i den kommende uge.

Et historisk krigsspil med "blocks" og kampsystem uden terninger. Whats not to like? :)
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:Et historisk krigsspil med "blocks" og kampsystem uden terninger. Whats not to like? :)
Brættets størrelse, hvis jeg overhovedet skal finde på noget (det er *vældigt* stort). :)

Men ellers lyder det rigtig cool. Hvor har du bestilt det henne?
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 928 times

Post by Frouvne »

Stony wrote:Jeg har købt Napoleons Triumph. Jeg regner med at kunne lægge mine klamme hænder på det i den kommende uge.

Et historisk krigsspil med "blocks" og kampsystem uden terninger. Whats not to like? :)
Nej, det lyder mere end tiltalende! Jeg introducerer gerne snarest til Bonaparte at Marengo, som du har opfordret til andetsteds, så vi snarest kan få prøvet Napoleons Triumph! 8)
frouvne, administrator

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Det er bestilt hos BoardGamer.dk

Jeg spurgte egentlig "kun" til om det var noget det eventuelt kunne hive hjem, og hvad prisen så ville blive. Det viste sig at de allerede havde et par eksemplarer undervejs i den næste forsendelse, som de gerne skulle modtage mandag. Jeg lagde straks billet ind på et eksemplar.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Jeg bestilte for nylig et par spil via Helle hos Allgames. De fleste var gaver, men et enkelt - Sticheln - var dog til os selv :)
lara
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by lara »

I dag fik jeg hentet de spil Helle havde bestilt til mig hos allgames. Det blev til: Flix Mix, Heckmeck, Kreta, Coloretto og Lunar Lockout
Image
Post Reply