BGG Secret Santa 2007

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Mit target har fået og åbnet sin pakke med Shadows of Camelot som var øverst på hans liste. Han lader ikke til at gøre antræk til at prøve at gætte hvem jeg er, selvom jeg lagde hints, men han har dog udtrykt at han er tilfreds med gaven på BGG listen.

Omvendt har Santa skrevet til mig at min pakke burde ankomme fra UK, omend den kan være forsinket, da den ikke var på lager, hverken i Danmark eller UK, så jeg er MEGET nysgerrig efter hvad DET kan være
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Min Santa har været med i tre år, og har altid været anonym. Men hvis jeg insistere må jeg godt få 10 gæt.

Men hvad skal jeg dog gætte på?

Lars
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Larsine wrote:Min Santa har været med i tre år, og har altid været anonym. Men hvis jeg insistere må jeg godt få 10 gæt.

Men hvad skal jeg dog gætte på?

Lars
Har du nogle hints?
Er der en liste på bgg med, hvem der er med? (Ja, indrømmet, jeg har ikke fulgt så meget med, andet end her ...)
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Ja der er en form for liste. Man klikker på Secret Santa 2007 microbadge, og så dukker der en list op. Den er på over 1000 deltagere.

Den kan jeg så krydsreferere med Secret Santa 2006 listen som sikkert også er på omkring 1000 deltagere.

Men ellers har jeg ingen andre hints.

Lars
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Jipiii! Jeg fik Ca$h'n'Gun$ af min Santa!
Det ser jeg frem til at prøve!
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Andre der vil afsløre hvordan secret santa forløb for dem? Jeg har endnu ikke modtaget noget, men min erfaring siger mig at jeg skal et stykke ind i februar før det kan betale sig at blive nervøs.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg fik (igen i år) en rigtig god santa. Der sendte mig to startersæt Navia Dratp og nogle ekstrafigurer. Navia Dratp er et skaklignende spil med ekstraregler og ultraseje figurer. Og med samt et stk Antike, som jeg har fået spillet en gang og ser frem til at prøve igen.


Derudover har begge mine modtagere (ja, jeg endte med to santa ting - dont ask) været glade for henh. Brass og en hel række gaver Bollide, Sucking Vacuum og TI:Armada.

Den anden santas gave er ikke nået frem endnu.

(Og det med to: Lad mig bare sige, at man skal slappe lidt af med tilmeldingstrykkeriet, når der er flere, der har en konto på BGG på samme maskine, og den husker på password. 'nuff said)
netsapiens wrote:Andre der vil afsløre hvordan secret santa forløb for dem? Jeg har endnu ikke modtaget noget, men min erfaring siger mig at jeg skal et stykke ind i februar før det kan betale sig at blive nervøs.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Jesper! Du er da i sandhed Julemanden! :)

Navia Dratp ser i øvrigt rigtig lækkert ud - har flere gange siddet og beundret billeder af spillet. Desværre er det nok for abstrakt til min smag, men nøj hvor er det pænt...
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

nøøøhj.. nu er jeg da misundelig.. jeg har også savlet over Navia Dratp... hvis du kommer med til StonyCon, kommer de figurer så ikke med så jeg kan komme til at prøve det?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Desværre står jeg på pisten forhåbentlig den dag.

Men jeg tager det gerne med en dag. Det er meget skægt spil - minder som sagt noget om skak.

Men det var ret sjovt at få det som gave - min santa havde en del ekstra figurer liggende ("Only commons I am afraid" - skrev han), som han var så flink at smide med ned i kassen. Den slags gør det endnu sjovere.
netsapiens wrote:nøøøhj.. nu er jeg da misundelig.. jeg har også savlet over Navia Dratp... hvis du kommer med til StonyCon, kommer de figurer så ikke med så jeg kan komme til at prøve det?
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Wow!
... jeg fik en pakke i dag fra min Secret Santa.... target! :o

Han var så glad for gaverne samt drilleriet over PM, at han og hustruen havde besluttet sig for at sende mig kortspillet Rook samt en bog med spøgelseshistorier om hjemsøgte huse i Kentucky (den stat, de bor i).

Det var en dejlig overraskelse :)
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

dejligt når noget sådan sker. :)
Det viser bare den store forskel der er på folk. Mit target reagerede hverken på drillerier eller gættelege, og jeg har ikke modtaget noget fra min egen Santa.

Men hvad skidt, jeg har vel for filan fået lidt karma på den konto.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Træls! Du har ikke høre mere om, hvorvidt spillet har forladt UK og er på vej?
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Hav lidt tålmod endnu - Andreas' pakke kom først her i går - en fransk udgave af Race for the Galaxy sendt af en amerikaner. Og bestilt d. 18-12.

netsapiens wrote:dejligt når noget sådan sker. :)
Det viser bare den store forskel der er på folk. Mit target reagerede hverken på drillerier eller gættelege, og jeg har ikke modtaget noget fra min egen Santa.

Men hvad skidt, jeg har vel for filan fået lidt karma på den konto.
Jesper Rugård Jensen
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

nåh. det skulle skam ikke misforstås.. jeg har stadig store håb. Min rekord i transport er 8 uger undervejs, så først engang i marts vil jeg begynde at opgive håbet :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply